Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #1 Skrevet 19. februar 2015 Pleier BUP å intervjue/observere barn hos dem og samtidig filme dette ved utredning av f.eks autisme, Tourettes eller andre ting? Noen som har barn med diagnose® som har opplevd dette? Anonymous poster hash: c8748...087
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #2 Skrevet 19. februar 2015 Pleier BUP å intervjue/observere barn hos dem og samtidig filme dette ved utredning av f.eks autisme, Tourettes eller andre ting? Noen som har barn med diagnose® som har opplevd dette? Anonymous poster hash: c8748...087 Altså at barnet skal inn der BUP har kontor.. ikke hjemmebesøk Anonymous poster hash: c8748...087
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #3 Skrevet 19. februar 2015 Min sønn ble ikke filmet. Men han var tenåring, utredet for ADD. Anonymous poster hash: 5cbaa...2f8
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #4 Skrevet 19. februar 2015 Min tenåring ble ikke filmet. Han var til utredning for adhd og autisme. Anonymous poster hash: cbb62...d83
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #5 Skrevet 19. februar 2015 Men det hender at de filmer. Kommer an på metode. Anonymous poster hash: 8ce3f...ef3
Iiiiik Skrevet 19. februar 2015 #6 Skrevet 19. februar 2015 Ja, det er vanlig. Noen intervjuer skal filmes, fordi det er vanskelig å legge merke til alt man skal se etter. Eller det kan hende at den som intervjuer skal få veiledning av en mer erfaren kollega.
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #7 Skrevet 19. februar 2015 Vet at vår 4 åringen skal observeres hos BUP. Er og satt opp timer til observasjon av meg og barn, far og barn. Forsto det slik at det da blir tatt i bruk filming, og muligens sånn enveis speil. Anonymous poster hash: 9aae6...4b7
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #8 Skrevet 19. februar 2015 Ok, takk for svar. Så da er det ingenting å bekymre seg for? Jeg trodde vi nærmet oss "slutten" på utredningen nå, så det kom litt brått på Anonymous poster hash: c8748...087
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #9 Skrevet 19. februar 2015 Min datter ble utredet for autisme hos Bup, under observasjonen hos dem ble hun filmet. Men vi måtte selvfølgelig gi tillatelse til det først, måtte signere på noen papirer. Anonymous poster hash: 2435b...0d4
Iiiiik Skrevet 19. februar 2015 #10 Skrevet 19. februar 2015 Nei, ingenting å bekymre seg for. Både autisme og Tourette handler jo om noen observerbare trekk, evt fravær av noen ferdigheter. I hvert fall autisme er en "tung" diagnose, da vil de være sikre på at de ikke har oversett noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå