Gå til innhold

Er dette vanlig ved utredninger?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Pleier BUP å intervjue/observere barn hos dem og samtidig filme dette ved utredning av f.eks autisme, Tourettes eller andre ting?

 

Noen som har barn med diagnose® som har opplevd dette?



Anonymous poster hash: c8748...087
Videoannonse
Annonse
Skrevet

 

Pleier BUP å intervjue/observere barn hos dem og samtidig filme dette ved utredning av f.eks autisme, Tourettes eller andre ting?

 

Noen som har barn med diagnose® som har opplevd dette?

 

Anonymous poster hash: c8748...087

 

Altså at barnet skal inn der BUP har kontor.. ikke hjemmebesøk ;)

 

Anonymous poster hash: c8748...087

Skrevet

Min sønn ble ikke filmet. Men han var tenåring, utredet for ADD.

 

Anonymous poster hash: 5cbaa...2f8

Skrevet

Min tenåring ble ikke filmet. Han var til utredning for adhd og autisme.

 

Anonymous poster hash: cbb62...d83

Skrevet

Men det hender at de filmer. Kommer an på metode.

 

Anonymous poster hash: 8ce3f...ef3

Skrevet

Ja, det er vanlig. Noen intervjuer skal filmes, fordi det er vanskelig å legge merke til alt man skal se etter. Eller det kan hende at den som intervjuer skal få veiledning av en mer erfaren kollega.

Skrevet

Vet at vår 4 åringen skal observeres hos BUP. Er og satt opp timer til observasjon av meg og barn, far og barn. Forsto det slik at det da blir tatt i bruk filming, og muligens sånn enveis speil. 



Anonymous poster hash: 9aae6...4b7
Skrevet

Ok, takk for svar.

 

Så da er det ingenting å bekymre seg for? :P

 

Jeg trodde vi nærmet oss "slutten" på utredningen nå, så det kom litt brått på ;)



Anonymous poster hash: c8748...087
Skrevet

Min datter ble utredet for autisme hos Bup, under observasjonen hos dem ble hun filmet. Men vi måtte selvfølgelig gi tillatelse til det først, måtte signere på noen papirer.

 

Anonymous poster hash: 2435b...0d4

Skrevet

Nei, ingenting å bekymre seg for. Både autisme og Tourette handler jo om noen observerbare trekk, evt fravær av noen ferdigheter. I hvert fall autisme er en "tung" diagnose, da vil de være sikre på at de ikke har oversett noe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...