Gå til innhold

Forfaller man ved 30 :-0 ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tippet 30 nå. Har virkelig forfalt. Det er så trist . Har alle det slik? Nei utseende er ikke alt, men det er jo greit å føle at man vil gå ut av døra i det minste....

Anonymous poster hash: 9a1dd...829

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg forfalt litt etter fylte 37 :( Fikk plutselig litt kanter på siden av munnen(ikke dramatisk, men vises), øyelokkene sank litt slik at eyelineren gnis opp mot "hengehuden" og litt rynker ved øynene.

Kroppen er ca slik den var når jeg var 20, selv etter flere barn - ikke perfekt, men ikke blitt verre.

Anonymous poster hash: d7a0d...3bd
Skrevet

Nei, det vil jeg ikke si. Ser at jeg kan skimte noen striper/rynker i pannen, ellers er alt som før...jeg er snart 33. Hvordan har du forfalt, mener du? Merker også at jeg ikke kan spise alt jeg vil lenger, legger fortere på meg enn før 😉

Skrevet

Det rare er jo at da man var ung og vakker var man misfornøyd med de minste ubetydelige detaljer i utseendet.

To barn seinere og oppunder 40 FØLER jeg meg i hvertfall vakrere enn da jeg var uten en eneste skrukk.

Skrevet

Se på Sharon Stones, Diane Von Fürstenberg, Cindy Crawford, Brooke Shields, Lauren Hutton. De ser fortsatt fordømt bra ut.

Anonymous poster hash: 70435...164

Skrevet

Nei, ikke jeg. Men jeg ser noen andre gjør.. rare saker. 

Gjest Runforit
Skrevet

Jeg er 33 år og vil påstå at jeg ser bra ut enda :) Litt smilelinjer når jeg smiler, men ikke en eneste rynke. Kroppen er mer fit nå enn da jeg var 18 år. Eller akkurat nå har jeg mage da :P Får se om 4 mnd når bebisen er ute om ting spretter på plass igjen.

Skrevet

Uff ja :/ Jeg var på det beste som 28 åring ...nå har det bare gått nedover. Botox er noe jeg definitivt skal ta. 37 år til sommeren, har ikke noe særlig til rynker, men ser jo at ansiktet ser mer slitent ut. :(

Anonymous poster hash: 16c23...0f7
Gjest Syltebærtyttetøy
Skrevet

Min mor ble bare vakrere etter fylte 30, hun er nå 45 og jeg kan virkelig helt ærlig si at hun er mer vakker nå enn noensinne!

Langt, glansfult hår, en spesiell glød i ansiktet og en kropp til og med jeg er misunnelig på :P

Krysser fingra får at jeg har arvet de gode genene :P

Skrevet

Forfalt det året jeg ble 36. Rynker kan være vakkert, men det er ikke tørt hår, rød hud, hengende underhake...

Skrevet

Nei, det vil jeg ikke si. Ser at jeg kan skimte noen striper/rynker i pannen, ellers er alt som før...jeg er snart 33. Hvordan har du forfalt, mener du? Merker også at jeg ikke kan spise alt jeg vil lenger, legger fortere på meg enn før 😉

Nei mener liksom at etter unge nr 3, så hang rumpa skikkelig. Strekkmerker og hengepupper. Rynker. Tørr hud. Så bleik. Problemer med føttene, får dem ikke fine lenger med filing. Liten mage, har alltid hatt fin mage, nå er den pløsete. Æaj . Alt bare :(

Anonymous poster hash: 9a1dd...829

Skrevet

Det er forsket på, og bevist at kvinner mister 150 g muskelmasse og erstatter det med 300 g fett per år etter fylte 30. For å unngå dette må man trene styrke.

Hva gjelder ansiktet og huden vet jeg ikke. Er nok mye gener.

Merker ikke så mye til forfall men noenting må jeg jobbe hardere for nå enn når jeg var yngre.

Skrevet

Jeg er over 30 og ser faktisk bedre ut enn på lenge ;) Gått ned i vekt og er fornøyd med meg selv.

Skrevet

Nærmer meg 40.

Har fortsatt modellkropp, men begynner å se spor av levd liv i ansiktet...

Anonymous poster hash: db6d6...2d8

Skrevet

Det er det ingen fasit på. Kommer an på gener, livsstil, osv.

Anonymous poster hash: 6f331...1b0
Skrevet

Jeg er snart 36. kan merke at huden i ansiktet begynner å bli mindre elastisk, men har ikke begynt å få rynker. Ellers tror de fleste at jeg er en del yngre enn jeg er, så antar at jeg holder meg godt. 

Anonymous poster hash: 1d21e...04d
Skrevet

Ift utseendet har jeg nok forfalt litt, men det dreierr seg mer om at jeg ikke prioriterer å bruke tid og penger på egenpleie på samme måte som jeg gjorde før jeg fikk barn. Jeg har lite rynker men er liksom ikke så flink til bruke sminke og gjøre noe fornuftig med håret lenger.

Når det gjelder det fysiske er jeg i betraktelig bedre form som 39-åring enn jeg var for 10 år siden. Jeg lever rett og slett mer aktivt, bruker sykkel som transportmiddel når jeg ikke går, tilbringer mesteparten av vinteren på alpinbakkene og sommeren på fjelltur. Trener styrke innimellom for å forbli sterk og god på ski (og holde overkroppen like sterk som resten). Som 29-åring jobbet jeg hele tiden og om helgene gjorde vi ikke stort.

Anonymous poster hash: 8c366...737

Gjest flykræsj
Skrevet

Det er jo litt opp til en selv. Jeg trener jevnlig, spiser ganske sunt og forsøker å kjøpe fine klær, stelle håret og sminke meg smakfullt. Synes selv jeg ser bedre ut nå enn da jeg var 20. Setter man seg til i sofaen med chips og kosebukser, vil selvsagt forfallet melde seg- uavhengig av alder!

Skrevet

Absolutt ikke. Nærmer meg 40 men bortsett fra mer rynker enn da jeg var 20 og litt grått hår ( som jeg uansett farger) er jeg nesten helt lik. Liker faktisk meg selv bedre enn da jeg var ung 😃 helt ok å bli voksen.

Skrevet

Snart 32 år, ser ung ut i ansiktet (ble "legget" sist jeg kjøpte vin, så jeg kan gå for å være under 25), men merker jeg legger på meg! Før spiste jeg alt og bevegde meg lite, tynn som en strek. Nå kommer kiloene på om jeg er lat.

Anonymous poster hash: 85349...3bf

Skrevet

Ikke nødvendigvis. Jeg er 31 og blir fremdeles spurt om leg overalt. Går til og med som barn på bussen hvis jeg ikke spesifiserer at jeg skal ha voksenbillett. Det eneste jeg merker er at jeg har begynt å bli hva jeg spise. figuren er fremdeles veldig fin, men tyngdekraften har begynt å få tak. Har 4 barn da, så skal ikke klage ;-) ellers har jeg aldri fått så mye oppmerksomhet som nå. Ansiktet har aldri vært så pent. Jeg har på en måte vokst inn i det :-)

Anonymous poster hash: 507f8...27f

Skrevet

Jeg fylte nettopp 30år. Synes jeg jeg ser mye bedre ut nå, enn da jeg var 20år. Jeg er slankere og har finere kropp enn da jeg var 20. Synes ikke jeg kan se noen aldringstegn i ansiktet utenom en liten rynke mellom øyenbrynene.

Anonymous poster hash: 79fde...fa9
Skrevet

Jeg er 38, har to barn, og de siste par årene har jeg virkelig merket forfallet. Kiloene kommer lettere, det er tyngre å trene enn det var før, håret blir gråere, og ansiktet ser herjet ut. Rynker og tørr hud. Merker at jeg ikke får blikk som jeg gjorde før. Bare hvis jeg virkelig anstrenger meg med sminke og klær. Hater det, og gruer meg til å fylle 40...

Anonymous poster hash: 45998...e8f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...