Gå til innhold

Kn gravide farge håret?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte meg en L'oreal hårfarge som varer 6-8 uker, uten ammoniakk.. Kan jeg bruke den hvis jeg er gravid?

Anonymous poster hash: 07652...7b7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytt

Skrevet

Kjøp heller en hårfarge på apoteket elle helsekost så er du helt trygg (jeg farget håret med slike farger mens jeg var gravid). det finnes også flere frisører nå som tilbyr hårfarge uten noen kjemikalier!

Anonymous poster hash: d541d...df4

Skrevet

Goglet endel, str t det er trygt, særlig når detikke er ammoniakk i det :) og stod også at gravide frisører ikke blir frarådet å jobbe..

Skrevet

Kjøp heller en hårfarge på apoteket elle helsekost så er du helt trygg (jeg farget håret med slike farger mens jeg var gravid). det finnes også flere frisører nå som tilbyr hårfarge uten noen kjemikalier!

Anonymous poster hash: d541d...df4

Det der er tull, du burde ikke skrive sånt. Det er forsket veldig lite på hvordan helsekostvarer, inkludert hårfarge og annen kroppspleie, påvirker fosteret. Mange tror helsekost er tryggere enn vanlig medisin, men man vet mye mindre om bivirkningene av helsekost. At noe er naturlig betyr ikke at det ikke kan være farlig!

Anonymous poster hash: 82430...d12

Skrevet

Ja, jeg bleket håret mange ganger i begge svangerskapene. Har to velskapte barn.

Anonymous poster hash: 50689...e80
Skrevet

Ja, det kan du, hilsen frisør.

Anonymous poster hash: 399a4...f5b

Skrevet

Ja det kan du, alle hårfarger, du trenger ikke kjøpe spesialhårfarger som noen sier over her.

Anonymous poster hash: 71d85...7a4
Skrevet

Ja, jeg bleket håret mange ganger i begge svangerskapene. Har to velskapte barn.

Anonymous poster hash: 50689...e80

Ok, ja da er det jo ikke noe farlig. 😳

Anonymous poster hash: 4fa7b...cb7

Skrevet

Det går helt fint. Eneste problemet kan være at fargen ikke blir helt slik den skal :)

Skrevet

Det går helt fint. Eneste problemet kan være at fargen ikke blir helt slik den skal :)

Hva kan skje? :)

Skrevet

Hva kan skje? :)

At fargen tar andeledes. Dvs den ikke dekker, blir lysere enn den skal, så ikke det veldig store problemet :)

Skrevet

Jeg farge i alle svangerskapene. Er dessverre grå over halve hodet, og det er ikke pent i en alder av 20-25 år. Har ikke merket noe, og har heller aldri hørt at det er farlig.

Anonymous poster hash: 03859...2da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...