Anonym bruker Skrevet 26. mars 2015 #26 Skrevet 26. mars 2015 Du er nok ikke gravid nå iallfall. Høres ut som en tidlig SA - som mange ikke vet om en gang. Der har du det "teite" ved å teste så tidlig... Blir som regel som en litt kraftigere mens. Anonymous poster hash: d658a...63c Men kan en SA ha så lite blod og ingen smerter? Lurer i grunn på hvorfor jeg blør så lenge, er så lei ... HI Anonymous poster hash: b72b3...55a
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 27. mars 2015 #27 Skrevet 27. mars 2015 Jeg har aldri hatt en SA før, men jeg kan jo tenke meg at det ikke nødvendigvis bør gjøre så vondt så tidlig. Det er visstnok mange som mister tidlig, men bare tror de har mensen.
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2015 #28 Skrevet 27. mars 2015 Du er nok ikke gravid nå iallfall. Høres ut som en tidlig SA - som mange ikke vet om en gang. Der har du det "teite" ved å teste så tidlig... Blir som regel som en litt kraftigere mens. Anonymous poster hash: d658a...63c Men kan en SA ha så lite blod og ingen smerter? Lurer i grunn på hvorfor jeg blør så lenge, er så lei ... HI Anonymous poster hash: b72b3...55a en SA vil være som en vanlig mens eller kraftigere. Anonymous poster hash: fa929...15c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå