Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #1 Skrevet 19. februar 2015 Vi har nå fått beskjed om at babysvømmingen vi har gått på er konkurs. Kurset skulle gå over 10 uker, det var etter planen 4 ganger igjen + en gang som vi skulle ta igjen grunnet sykdom hos instruktøren for noen uker siden. Lurer da på hvilke rettigheter vi har? Er det noen mulighet for at vi kan få tilbake pengene for halve kursavgiften? Anonymous poster hash: d2c4d...e1f
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #2 Skrevet 19. februar 2015 Mulig bostyrer er klar over dette, men ellers kan det være lurt å ta kontakt med han/henne og melde et krav i boet. Bostyrer finner dere ved å søke på Brønnøysund (www.brreg.no), må søke etter selskapets navn (badeplassen). Anonymous poster hash: b0add...bbf
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #3 Skrevet 19. februar 2015 Du vil nok komme så langt nede på listen av kreditorer at det nok ikke er noe å hente. I tillegg er der nok minimalt av midler der...det er jo derfor de er konkurs. Hadde aldri giddet styre på. Anonymous poster hash: bf2ca...809
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå