Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #1 Skrevet 19. februar 2015 Var ute i helgen, og kom i snakk med en hyggelig mann. Da det var min tur til å kjøpe øl til meg og venninnene mine, kjøpte han disse. Veldig hyggelig gjort. Jeg har nå lyst å sende han en mld på FB, det jeg skriver "Takk for ølen" og ikke noe mer. Jeg er gift, og er ikke intressert i å ødelegge det jeg har eller være utro men er litt små nyskjerrig på denne mannen... Anonymous poster hash: 901dc...277
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #2 Skrevet 19. februar 2015 Takket du ikke for ølen da du fikk den da?Det holder i så fall i massevis. Ville ikke skrevet på fb, han kan fort få feil inntrykk. Anonymous poster hash: d1f8c...087
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #3 Skrevet 19. februar 2015 Du leker ikke bare med ilden da, da tror jeg du brenner deg litt på fingertuppene i tillegg. Hvorfor skal du tilfredsstille en unødvendig nysgjerrighet? Anonymous poster hash: 617a3...bc6
Giss Skrevet 19. februar 2015 #4 Skrevet 19. februar 2015 Jeg ville ikke startet fb-prat. Det kommer ikke til å stoppe med den ene meldingen og du kan fort virke mer interessert enn du faktisk er. Jeg går ut fra at dere takket ham i situasjonen. Da trenger du ikke si noe mer.
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #5 Skrevet 19. februar 2015 Det tror jeg du vet svaret på selv. Hva i all verden skulle komme ut av dette? Å motstå slike fristelser er noe av det det innebærer å være gift. Anonymous poster hash: df894...13d
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #6 Skrevet 19. februar 2015 HI her. Nei, var vel bare litt søking etter spenning, men ser jo at det ikke er lurt, så kommer ikke til å gjøre det. Men, at det kunne vært litt spennende, er det ingen tvil om...... Anonymous poster hash: 0e51c...57d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå