Gå til innhold

Er dette "to play with fire" ?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Var ute i helgen, og kom i snakk med en hyggelig mann.

Da det var min tur til å kjøpe øl til meg og venninnene mine, kjøpte han disse. Veldig hyggelig gjort.

Jeg har nå lyst å sende han en mld på FB, det jeg skriver "Takk for ølen" og ikke noe mer.

Jeg er gift, og er ikke intressert i å ødelegge det jeg har eller være utro men er litt små nyskjerrig på denne mannen...

 

Anonymous poster hash: 901dc...277

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takket du ikke for ølen da du fikk den da?

Det holder i så fall i massevis. Ville ikke skrevet på fb, han kan fort få feil inntrykk.



Anonymous poster hash: d1f8c...087
Skrevet

Du leker ikke bare med ilden da, da tror jeg du brenner deg litt på fingertuppene i tillegg. Hvorfor skal du tilfredsstille en unødvendig nysgjerrighet?

 

Anonymous poster hash: 617a3...bc6

Skrevet

Jeg ville ikke startet fb-prat. Det kommer ikke til å stoppe med den ene meldingen og du kan fort virke mer interessert enn du faktisk er.

Jeg går ut fra at dere takket ham i situasjonen. Da trenger du ikke si noe mer.

Skrevet

Det tror jeg du vet svaret på selv. Hva i all verden skulle komme ut av dette? Å motstå slike fristelser er noe av det det innebærer å være gift.



Anonymous poster hash: df894...13d
Skrevet

HI her.

 

Nei, var vel bare litt søking etter spenning, men ser jo at det ikke er lurt, så kommer ikke til å gjøre det.

Men, at det kunne vært litt spennende, er det ingen tvil om......

 

Anonymous poster hash: 0e51c...57d

Skrevet

Det vet du jo selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...