Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #1 Skrevet 19. februar 2015 Vi har noen naboer som lar det flyte av rot i hagen. Det er eldgamle vedlag, gamle juletrær (ja, opptil flere), ødelagte leker, verktøy, visne planter osv. Om sommeren når de en sjelden gang klipper gresset, svinger de bare utenom alt rotet og klipper litt vilkårlig rundt. Snø måker de ikke, den bare kjører de ned og lar ligge til våren kommer. Jeg skjønner ikke hvordan de orker å leve sånn, og må si at jeg gjør meg noen tanker om hvordan det ser ut inne når de kan la det som er midt i synet til andre forfalle sånt. Man trenger absolutt ikke ha en hage som kan avbildes i Hagenytt, men alminnelig ryddig skulle vel de fleste klare å få til? Og det er friske, voksne og oppegående mennesker med vanlige jobber, så det er nok ikke evnen det står på. Anonymous poster hash: 42e8a...ede
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #2 Skrevet 19. februar 2015 På sommeren har vi en veldig koselig hage med både blomster, flere busker og stortsett nyklippet gress. Nå er det hundre meter snø det, og det er ikke fult så koselig ;-p Anonymous poster hash: 48213...a80
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #3 Skrevet 19. februar 2015 Da vi kjøpte huset var den gjengrodd og full av søppel. "Rev" hele hagen ifjor sommer og lagde ny så den er kjempe fin nå! Akkurat nå er det veldig mye rart ute på plenen etter renovering av soverommet så det er gulv, garderobe og tapet og annet som ligger der og skal kastes Gleder meg til å gjøre hagen helt ferdig til sommeren med mye planter, sti ned til veien og hvitt stakittgjerde Anonymous poster hash: bee45...e57
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå