Gå til innhold

Klager dere..

Anbefalte innlegg

Skrevet

På varer som ikke har forventet kvalitet? Jeg er nok av typen som irriterer meg med det samme, men heller bare kjøper nytt. Vurderer dog å klage på janus-ull nå, brukt to ganger og store hull på buksa. Hva gjør dere?

Anonymous poster hash: 5f468...ed7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer helt ann på varen og kostnaden.

Skrevet

Klag med et smil så skal du se du får ny! 😃

Skrevet

Klag med et smil så skal du se du får ny!

Akkurat det er veldig viktig. Hvis man er blid og hyggelig får man veldig mye mer goodwill enn om man er sur og krevende. 

Anonymous poster hash: 5c147...83d

Skrevet

Jeg jobber selv i butikk og vi får flere returer daglig. Ikke alle er klager, men vi får vår del av dette også. Om du er nervøs for hvordan du blir motatt, kan jeg berolige deg med at vi er vant til å få klager. Vi tar det ikke personlig, blir ikke sure eller noe lignende. Klager pga hull har kommet flere ganger, og vi gir alltid ny vare eller pengene tilbake.

Nå vet jeg ikke hva slags bukser du har kjøpt, men vet at f.eks jeans har en to års garanti, så de skal ta imot en slik retur om den kun er brukt to ganger. 

Lykke til!

Anonymous poster hash: a15b2...4d5
Skrevet

Jeg klager om jeg føler at det er for dårlig kvalitet, og jeg vet selv jeg burde fått bedre for pengene. 

Anonymous poster hash: ea085...095
Skrevet

Om det ikke krever mye arbeid, ja. Jeg gidder ikke en ekstra tur til byen for å klage selv om jeg er misfornøyd med kvaliteten på Cubus-plagg til femti kroner, men fyrer gjerne av gårde en mail med bilde om jeg er misfornøyd med Stylepit-kåpa til 3000, liksom.

Anonymous poster hash: e7853...a0d
Skrevet

Jeg klager på varer av en viss verdi. Som hun over klager jeg ikke på billige ting der kvaliteten forventes å stå til prisen. Jeg er høflig og blid og anklager aldri betjeningen. Aldri opplevd å ikke få ny vare, byttelapp eller pengene tilbake.

Anonymous poster hash: e7e13...def

Skrevet

Det kommer an på varen og kostnaden. Oppdager dog at rettighetene som kjøper er noe begrenset når det gjelder hvitevarer og lignende. Jeg har en vaskemaskin som for andre gang på 3 snaue år har stoppet, og venter nå på en reparatør - igjen. Produsenten har visst krav på å kunne reparere varen minst 3 ganger, og da må det være samme feilen, før kunden kan få ny vare og/eller pengene tilbake. 

Anonymous poster hash: 9c241...424
Gjest Trulte med to små
Skrevet

På varer som ikke har forventet kvalitet? Jeg er nok av typen som irriterer meg med det samme, men heller bare kjøper nytt. Vurderer dog å klage på janus-ull nå, brukt to ganger og store hull på buksa. Hva gjør dere?

Anonymous poster hash: 5f468...ed7

Man burde strengt tatt ikke være redd for å klage på en vare som bør klages på. Selv liker jeg det ikke, men har lært at det lønner seg å klage så lenge man er høflig. Jeg hadde kjøpt en ull lue fra Janus ( Findus holdt jeg på å skrive :P )hvor dusken på lua gikk av i første vask selv om jeg brukte ullprogrammet. Mannen sa vi måtte sende en mail og klage, det gjorde vi og fikk ny lue, skjerf og votter tilbake. Det syns jeg var veldig god service.

Skrevet

Både ja og nei. Jeg klager og bytter når det dreier seg om elektriske/elektroniske varer, møbler, klær og dyr mat. Men jeg klager f.eks ikke på at nuppefjerneren, en kopi, kjøpt for en tier på tilbud på europris ikke virker bra nok.

Jeg klager heller ikke på mat generelt med mindre biffen til 479 pr kg er fordervet. Og når jeg klager så oppfører jeg meg alltid pent og skylder aldri på de ansatte. Jobber i dagligvare og får mange rare krav ift klager og retur av dårlige varer. Matklagere er det verste jeg vet!!!! Ikke fordi de ikke har rett til å klage for det har de. Men fordi de ofte krever kompensasjon for etterfølgene. Penger tilbake eller ny vare får de men vi tar ikke restaurantregninga fordi kjøttet var dårlig. Vi har null forutsetning for å vite om det vakuumpakkede kjøttet er bra. Slike krav skal rettes til produsent. Vi tar heller ikke vaskeregninga fordi ølet du lot stå på verandaen i 10 minus eksploderte og svinet til alt. Ei heller gir vi kompensasjon fordi det var hull i tørrgjærposen og du valgte å vaske dette opp fremfor å støvsuge det opp. Ikke min feil at kluten ble ødelagt.

Sorry avsporing! Jeg ble bare så irritert når jeg begynte å tenke over hva jeg synes er greit å klage på og kreve retur/bytte.

Anonymous poster hash: ff4cb...c15

Skrevet

Svært sjeldent. For litt siden hadde jeg lyst å klage på en biff jeg kjøpte på meny, den var full i trevler og smakte skikkelig harskt. En stor skuffelse på en lørdagskveld!

Men jeg var usikker på om jeg skulle ta med meg restene fra den uspiselige biffen, eller bare stikke innom uten varen?! Jeg følte meg dum så jeg klagde ikke...

Anonymous poster hash: de61e...42b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...