Gå til innhold

1 års fotografering - jente

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kan jeg ha på? Tenkte å ha et antrekk som er ganske pyntet og et som er litt mer vanlig, men fint. Tar gjerne i mot tips, gjerne linker :) Jenta mi har også ganske lang lugg som går ned i øynene. Er det ok å sete det opp i en "antenne, eller finere med spenne?

Hun er syk nå, så det er vanskelig for meg å dra til byen å se nå

Anonymous poster hash: e7e1d...e3c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen?

Skrevet

Når jeg tar bilder av jenter i den alderen syns jeg portretter i bar overkropp er de fineste. Gjerne med et langt perlekjede rundt halsen hun kan leke med. Ikke ta håret i topp...ha en nøytral spenne. Så er det fint med kjole og hverdags tøy...ta med maks to skift.

Anonymous poster hash: 2b12d...d18

Skrevet

Til jenta mi hadde vi en penkjole med bare armer (noa noa tror jeg det var) og så hadde vi en buksedress i olabuksestoff, også med bare armer. Det er noen måneder siden vi tok bildene nå, men de hadde flere fine slike buksedresser på H&M. :)

Jeg liker som regel spenne bedre enn antenne, men kommer såklart helt an på barnet.

Anonymous poster hash: 47857...06b

Skrevet

Takk for tips, setter kjempepris på rådene :) da blir det nok spenne i hvertfall. Var innom glitter, men der hadde de bare svarte. Får ta en runde til mandag å se om jeg finner noen nøytrale. Synes det er såååå vanskleig å finne klær, er ikke så god på det med klær ¨å se for meg hvordan det blir på, pluss at det er lite penklær igjen i butikkene. Men portrett i bar overkropp var lurt, har et fint kjede hun fikk til jul som hadde vært fint.

Går det an å bruke en rød fløyelskjole? Eller blir det for julete ? HUn hadde den til jul...

Skrevet

Definitivt spenne (ser du har bestemt deg for det også). 

Når det kommer til klær, synes jeg også det er fint å få med litt bar hud, for å skimte den deilige babylubbenheten :) 

Jeg ville brukt en lys, enkel kjole, med bare ermer. En "lett" kjole, sommerslig om du vil. Med en rød, "tung" kjole blir ofte kjolen mer i fokus enn ønskelig. 

Anonymous poster hash: 1b6aa...eaa
Skrevet

Hva med snekkerbuske? sånn fra nameit? 

Skrevet

Vi hadde noen i bare bleier, kosen og smykke, noen med posete snekkerbukse med bare bein og armer og noen med forskjellige enkle kjoler. Vi var heldige med ei veldig tålmodig jente.. Så ranger antrekkene ettwr hvilke du synes er viktigst å ta bilde med ;) Alle barbeint.. Ikke sko

Og så ville jeg hatt spenne 😉

Skrevet

er det kjoler i noen butikker på denne årstiden? hi

Skrevet

bleie kosen og smykke var lurt, det blir det nok bilder av da. angrer vi ikke gjorde det med første så vi kunne hatt like bilder

Skrevet

vår hadde olakjole, det ble veldig fint. passer til både farger og surt hvitt.

De pleier de å ha på cubus og lindex. vi hadde to skift, det andre var en lys stripete bluse/tunika. og så tok vi noen i bleia, men fin burde hatt en blondetruse utenpå. tror de har det på nameit.

Anonymous poster hash: e8150...17c

Skrevet

Ps! Ikke ha sko eller sokker. Barnetærber søte :-). Ikke ha store mønster på kjole eller store motiv. Velg klassiske ting for husk at dette skal gjerne henge på veggen i mange mange år. Sort / hvitt portrett med bar overkropp er de fineste. Og pass gjerne på st fotografen tar alvorlige portrett og ikke bare smilebilder. De blir veldig ofte vel så fine.

Hilsen fotografen lenger oppe her :-)

Anonymous poster hash: 2b12d...d18

Skrevet

Vår hadde hvit "sommerkjole" med bare armer, bein og føtter. Bestilte kjolen fra nettbutikken zara. Der hadde de mye fint som ikke var for dyrt. Hvis du har tid til å vente på posten, ville jeg sett der. I butikkene kan det kanskje være vanskelig å finne lette kjoler på denne årstiden.

Anonymous poster hash: 9e874...820

Skrevet

Vår hadde hvit "sommerkjole" med bare armer, bein og føtter. Bestilte kjolen fra nettbutikken zara. Der hadde de mye fint som ikke var for dyrt. Hvis du har tid til å vente på posten, ville jeg sett der. I butikkene kan det kanskje være vanskelig å finne lette kjoler på denne årstiden.

Anonymous poster hash: 9e874...820

hvor lang leveringstid har de?

Skrevet

Benetton har også mye fint 😊

Anonymous poster hash: c8259...4c7

Skrevet

Hvor får man kjøpt benneton?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...