Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #1 Skrevet 19. februar 2015 Er dere fornøyd?bruker de det i bhg?har en som er så redd for å skli så vurderer barnebrodder. Anonymous poster hash: 50e01...95f
skinnfilla Skrevet 19. februar 2015 #2 Skrevet 19. februar 2015 3.klassingen brukte det en periode hvor hele skoleplassen var dekket av is med vann. Uteområdet i bhg ble strødd med sand , så der var ikke behovet så stort. veldig betryggende ,med tanke på fall og hodeskader.
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #3 Skrevet 19. februar 2015 Kunne ikke falt meg inn! Det er utrolig viktig at barna lærer å føte seg på all slags underlag, og barn som ikke lærer å være forsiktige når det er glatt kan potensielt skade seg alvorlig den gangen de beveger seg ute uten brodder. Gode sko og god tid, da lærer de å gå trygt. Anonymous poster hash: 8a146...0b8
☆☆☆ Skrevet 19. februar 2015 #4 Skrevet 19. februar 2015 Nei. Ungar står for ganske mange av falla på isen, men er likevel så godt som fråverande i beinbrotstatistikken. Har vurdert broddar, men heller mot at det er unødvendig.
Fru Monalisa Skrevet 19. februar 2015 #5 Skrevet 19. februar 2015 Har kjøpt barnebrodder, mest fordi snuppa syns det er så stas når jeg også bruker det. Har brukt de de dagene med mest holke, som i dag, men har sagt hun må høre på de voksne i barnehagen, så der tror jeg ikke de brukes. Vil nesten tro det er større sannsynlighet at de faller og slår hodet enn brekker bein.... Is overalt i barnehagens uteområde her.
Gjest Julia1984 Skrevet 19. februar 2015 #6 Skrevet 19. februar 2015 Nei. Ungar står for ganske mange av falla på isen, men er likevel så godt som fråverande i beinbrotstatistikken. Har vurdert broddar, men heller mot at det er unødvendig. Ikke beinbrudd jeg hadde vært redd for. ..men hodet smelt i isen. Men er låser de av den den av skolegården som er mest utsatt
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #7 Skrevet 19. februar 2015 Nå er mi bare to år, men vurderer ikke brodder (ikke at det er is og snø her jeg bor lenger da...). Hun lærer seg å være forsiktig, og kommer vi over et sted det er snø og is, vil hun gjerne prøve seg på å gå der. På få dager gikk hun fra å være totalt skjelven på isen, fra å falle med det samme, til å faktisk synes det er moro med is, til å kunne håndtere glatta temmelig ok til å bare være to! Kanskje det endrer seg når hun blir eldre, det vet jeg ikke. Jeg er opprinnelig av den mening at de har godt av å lære seg alle slags underlag - og is har vi endel av her i Norge! Men så er jeg også livredd for hodeskader og kraniebrudd. Foreløpig lar vi broddene ligge. Anonymous poster hash: 64a3f...9a8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå