Gå til innhold

Silikon og amming. Ønsker mange erfaringer!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg vurderer sterkt silikon da puppene mine stort sett bare består av løs hud nå. Men jeg vet ikke om vi er helt ferdig med å få barn. Skulle gjerne hatt en til om noen år, men det det er ikke noe som er bestemt. Så hvis det skulle bli en til så lurer jeg på hvordan det blir med ammingen når man har silikon. Tenkte å legge under muskel. Kan dere dele erfaring?

Anonymous poster hash: 0afed...47a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har silikon, og ammet min første i 10 måneder. Det gikk kjempe fint! Men puppene ble litt annaledes etter amming. Litt forskjellige, og har jo seget litt :P men det hadde de vel sikkert gjort uansett:)

Jeg venter nr 2, og tenker at jeg vil ha nr 3, om 4 år eller noe sånn.

Etter ammingen sist hadde jeg lyst til å fikse på brystene igjen, men jeg kommer til å vente med det til jeg er HELT ferdig med barn.

Puppene blir jo så tunge med både melk og silikon i, og vil sige, så da venter jeg til jeg vet at siste melkeproduksjon er over!

Anonymous poster hash: 4cb0f...c30

Skrevet

Jeg hadde silikon, og fikk ikke til ammingen. I tillegg sprakk den ene (!) i løpet av amme styret...

Mitt råd er å vente til du er ferdig med barn!

Anonymous poster hash: 64a69...11d

Skrevet

Jeg la inn silikon for 4 år siden, venter nr. 2 nå. Så denne tråden vil jeg også følge med på.

Førstemann fikk jeg før jeg la inn silikon, men grunnen til at jeg opererte meg var underutviklede bryster/tubebryst. Så det er nok kanskje grunnen til at jeg ikke fikk til ammingen med han, i tillegg til en litt slapp baby.

Men håper å få det til denne gangen! Men det er ikke sikkert jeg har nok melkekjertler når brystene aldri ble ferdig utviklet.

Såvidt jeg har lest skal ikke silikon være noe særlig ødeleggende for ammingen, men de som har redusert brystene får oftere problemer med ammingen.

Anonymous poster hash: 2f868...e80

Skrevet

Ingen problem. Ammet første i snart 10 mnd nå. Men vil likevel anbefale å vente med silikon til du er ferdig med barn. Puppene ble så enormt store med silikon og melk. Kan mildt sagt si det gjorde sinnsykt vondt. Faktisk vil jeg si det var verre enn smertene etter selve operasjon. Skal operere mine pupper på nytt etter vi er ferdig med barn. Men det måtte jeg garantert gjort uansett om jeg ikke ammet, da puppene uansett blir påvirket av tyngdekraften med årene. ;)

Anonymous poster hash: 3abb3...c77

Skrevet

Tusen takk for at dere deler erfaring:) Jeg tenker også at det beste er å vente, men jeg skammer meg så over disse skinnfillene at jeg tror jeg ikke klarer det.

Anonymous poster hash: 0afed...47a

Skrevet

Ammingen gikk greit, men de så ganske stygge ut etterpå. Hengepupper med silikon er mindre pent enn uten. Så ville absolutt ventet.

Anonymous poster hash: 30728...a00

Skrevet

Jeg har silikon å fikk ikke til ammingen. Brystene ble så harde med melk i, mulig det var årsaken slik at barnet aldri fikk grep nok til å klare å suge.

Anonymous poster hash: faf43...c3d

Skrevet

Jeg har silikon og har ammet uten problemer:)

Anonymous poster hash: cb57f...e45

Skrevet

Har ammet 1 barn før silikon og ammet 2 barn etter :) ingen problem og de er like fine! Ser mer naturlige ut nå og litt mykere :) ingen tror meg når jeg sier jeg har silikon så veldig fornøyd!

Anonymous poster hash: a14df...fc9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...