Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #1 Skrevet 19. februar 2015 Ok å bruke som prevensjon ?? Anonymous poster hash: 3f11b...b6c
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #2 Skrevet 19. februar 2015 ? Anonymous poster hash: 3f11b...b6c
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #3 Skrevet 19. februar 2015 Vi brukte babycomp (ladycomp med noen flere funksjoner) som prevensjon i ett og ett halvt år. Nå har jeg en ganske stabil syklus (varierer gjerne med 1-2 dager bare, av og til 3 dager), og om en har en nokså stabil syklus og en måler tempen slik en skal, funker det superbra som prevensjon! Vi har ikke blitt gravide en eneste gang på det halvannet året. Etterpå gikk vi over til å bruke den til familieforøkelse, og vi traff på første syklus Hadde full kontroll på når eggløsning var, og vi traff. Anbefaler ladycomp/babycomp som prevensjon (og til familieforøkelse!) så lenge du har en nokså stabil syklus Anonymous poster hash: 9fb92...87b
Gunner Skrevet 19. februar 2015 #4 Skrevet 19. februar 2015 Brukt babycomp i 4 år, bare gode erfaringer og ikke blitt gravid.
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #5 Skrevet 19. februar 2015 Hva koster noe sånt da? Pga sykt barn er det krise å skulle bli gravid og måtte tatt abort men vil ikke bruke hormonprevensjon. Har brukt kondom i over 2 år og skulle gjerne kunnet brukt noe annet. Anonymous poster hash: bb73e...aeb
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #6 Skrevet 19. februar 2015 Har brukt min ladycomp som prevensjon i snart et år. Har et positivt inntrykk da kroppen min fungerer myye bedre uten hormonell prevensjon. Jeg blir lett gravid, så var egentlig litt skeptisk, men tenkte at det ikke var noen krise om uhellet skulle skje... merker at vi er litt uforsiktige på røde dager av og til med hopp av i svingen osv... litt negativt at de dagene jeg har mest lyst på sex, rundt eggløsning må man til med kondom. Innkjøringsperioden er litt lang, det blir mange røde dager i begynnelsen Litt ekstra stress om du jobber nattskift, da må man hele tiden stille vekkerklokken rett. Anonymous poster hash: f112d...fa2
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #7 Skrevet 19. februar 2015 Så statistikkmessig er den sikker nok? Blitt gravid på første forsøk alle ganger før tilogmed etter over ti år i strekk på p pille så blir nok lett gravid. Anonymous poster hash: bb73e...aeb
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #8 Skrevet 19. februar 2015 Vi gikk fra kun kondom til ladykomp, det var deilig å slippe kondom hele tiden. Med en offshore turnus inni bildet er annenhver eggløsning uten sex uansett. Eneste stresset er at man må måle hver morgen mellom mens og eggløsning. Målingen tar ca ett minutt, du må måle før du står opp. dersom jeg bråvåkner av at en av unga skriker, må jeg egentlig måle før jeg går ut av senga, det er litt stress å ligge rolig da. Eller viss du klarer å sovne i løpet av det minuttet du ligger med målepinnen i munnen, da er det såååå mye tyngre å stå opp... akkurat som med snooze knappen ... Så alt i alt vurderer vi å sterilisere mannen istedenfor... Anonymous poster hash: f112d...fa2
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #9 Skrevet 19. februar 2015 Jeg kjøpte brukt på finn.no, mener jeg betalte 1000,- Jeg blir også dårlig av hormonprevensjon, også er det deilig å slippe å bruke kondom hele syklusen. Les mer om ladycomp/babycomp som prevensjon her: http://pfc.1881gomo4u.com/?task=get&ihash=7fdbcc591d&url=http%3A%2F%2Fwww.pfc.no%2FPrevensjon%2FPFCsomprevensjon.aspx Anonymous poster hash: 9fb92...87b
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #10 Skrevet 19. februar 2015 Viss den brukes riktig skal den være like sikker som p-piller... men så må man gjør litt mer for det da... bruke kondom og sånn Anonymous poster hash: f112d...fa2
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #11 Skrevet 19. februar 2015 Høres meget bra ut Takk Hi Anonymous poster hash: 3f11b...b6c
MTF Skrevet 19. februar 2015 #12 Skrevet 19. februar 2015 Funket veldig fint for meg. Brukte Babycomp som prevensjon mellom første- og andremann (det er 2,5 år mellom de). Ble gravid på første forsøk med begge to, og compen funket suverent som prevensjon når vi hadde behov for det.
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #13 Skrevet 19. februar 2015 Har bestilt i dag 👍 Hi Anonymous poster hash: 3f11b...b6c
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #14 Skrevet 19. februar 2015 Har brukt lady comp i 14 år, funker fint for oss og dem virker faktisk fortsatt..... Betalte 4000kr for den den gangen😊 Anonymous poster hash: 60106...173
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #15 Skrevet 19. februar 2015 Hihi, jeg har to venninner som har brukt det, og begge ble gravide! Men de var begge egentlig ganske fornøyde med å bli gravide, da. Og den ene sjanset å en gul dag da hun ble gravid, så det kan vel gå inn under brukerfeil. Anonymous poster hash: 45207...a3a
Anyne Skrevet 19. februar 2015 #16 Skrevet 19. februar 2015 Kjøpte i desember og den har ikke kommey helt inn i det enda. Mange røde dager. Blir spennende å se hva som skjer, om den funker. Det er litt stress på morgenen, men det blir en vane :-)
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #17 Skrevet 19. februar 2015 Kjøpte i desember og den har ikke kommey helt inn i det enda. Mange røde dager. Blir spennende å se hva som skjer, om den funker. Det er litt stress på morgenen, men det blir en vane :-) Ja, den trenger gjerne en måned eller to for å komme helt inn i syklusen, også er det viktig å være nøye med målingene den første tiden. Jeg brukte babycompen som vekkerklokke (vet ikke om ladycompen har samme funksjon?), og da var det ganske greit å måle temperaturen på morgenen før jeg gjorde noe som helst annet. En kommer inn i det, også kommer compen inn i syklusen. Jo mer stabil syklus, jo raskere går det Anonymous poster hash: 9fb92...87b
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2015 #18 Skrevet 27. mai 2015 Ladycompen er min vekkerklokke også. Har brukt den siden februar og er fremdeles bare 5 dager med grønt Frustrerende! ! Anonymous poster hash: 3f11b...b6c
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2015 #19 Skrevet 27. mai 2015 Ladycompen er min vekkerklokke også. Har brukt den siden februar og er fremdeles bare 5 dager med grønt Frustrerende! ! Anonymous poster hash: 3f11b...b6c Haha ser at jeg har svart på min egen tråd. Anonymous poster hash: 3f11b...b6c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå