Gå til innhold

Bekkenløsning eller ut av ledd??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sklei på isen her om dagen og etter det har jeg hatt KRAFTIGE smerter i bekkenet, har slitt litt med bekkenløsning de siste årene men aldri så vondt som dette. Jeg klarer feks ikke å løfte det ene foten opp når jeg ligger på ryggen. Det føles som alt sitter løst i hoftene mine, har store smerter når jeg ler eller ved små bevegelser. Har ikke råd til å gå til legen før neste uke! :( 

Hatt det sånn i ca en uke nå, er det mulig at bekkenet går ut av ledd?? er det best å gå til fysio da ?

Anonymous poster hash: 5d4a7...a64
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lån deg noen penger og kom deg til legen. Sånn kan du ikke gå! Hva gjør du hvis du ikke får til å ta deg av bana dine?

Anonymous poster hash: 4b818...50c

Skrevet

Får hjelp med barna hjemme..

Skrevet

Ja men da må du få hjelp til legehjelp også. Tror du skjønner at dette ikke er bra at du skulle vært til legen med en gang!

Nerver kan faktisk komme i klem og bli varig skadet. Vil du bli varig skadet?

Hilsen ei som i 3 mnd har hatt opptrening etter nerveskade i ve ben. Og jeg oppsøkte lege med en gang det skjedde. Klarer nå å gå gå tur med barna igjen men fortsatt mye svakere i ve ben.

Anonymous poster hash: 4b818...50c

Skrevet

Jeg ville ringt en manuellterapeut og fått time, de trenger man ikke henvisning til. Sørg for at h*n har en avtale med det offentlge. Når det gjelder betaling så blir jeg alltid spurt (hos de to jeg har gått til) om jeg vil betale nå eller neste gang, om jeg har fått en ny time. Så det går an å spørre om du kan betale neste gang.

Men er du gravid? Da får du gratis behndling hos manuellterapeuter og fysioterapeuter om du har gangvakser, er de som avgjør om du har det. Noen tror at en lege må avgjøre det men en lege kan ikke fysioterapi så bra, de kan tippe at man har det i en henvisning men det er ikke legen som avgjør om man faktisk har det, fysioterapeuten/manuellterapeuten kan være uenig.

Og om du er gravid så er dette svngerskapsrelatert, så da skal du ikke betale noe hos legen.

Om bekkenet har gått ut av ledd så tror jeg at du ikke kunne gått i det hele tatt, men kan ta feil.

Anonymous poster hash: 099c6...2d2

Skrevet

Takk får gjøre det, er ikke gravid, var gravid for 3 år siden. Har vært bra i perioder men nå må jeg ha hjelp av krykker igjen.

Må jeg betale hvis jeg ikke er gravid?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...