Gå til innhold

Hva kan dette være???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min sønn på 4 år kastet opp på mandag, helt ut av det blå. Var helt fin etterpå, og helt fin på tirsdag og i går. Men så kaster han plutselig opp igjen i natt.. Han har den siste tiden klaget over vondt i magen. Noen som har opplevd det samme??

Anonymous poster hash: 0073a...360

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min sønn på 4 år kastet opp på mandag, helt ut av det blå. Var helt fin etterpå, og helt fin på tirsdag og i går. Men så kaster han plutselig opp igjen i natt.. Han har den siste tiden klaget over vondt i magen. Noen som har opplevd det samme??

Kan legge til at ingen av oss andre er syke!

Skrevet

Dette bør du definitivt få sjekket hos legen.

Anonymous poster hash: 52281...b19

Skrevet

Sann har det vært her noen ganger også, dessverre :( Men blir allmenntilstanden betydelig redusert, så kontakter du såklart legen :)

Skrevet

Takk for svar! :D

Tar han selvfølgelig til legen dersom allmenntilstanden endrer seg, men foreløpig er han i full fart!

Noen flere som har vært borti dette? Siden ingen av oss andre er syke,s så har tanken slått meg om det er noe han ikke tåler..

Skrevet

Stress

Anonymous poster hash: 985fc...7de

Skrevet

Ikke uvanlig med varianter av omgangssyke hvor man spyr sjeldent, så kan like gjerne være en av de episodene. God bedring :)

Anonymous poster hash: f0cd4...62b

Skrevet

Mi jente veksler mellom "vanlig" omgangsyke hvor hun over flere dager på rad kaster opp, og så har hun varianten hvor sykdommen strekker seg utover 1-2 uker, hvor hun kaster opp med 1-3 dagers mellomrom. Bare litt oppkast på f.eks mandag, deretter på onsdag, kanskje en våt bleie i ny og ne, og så er hun helt frisk og fin hele tiden, i grunn. Ingen feber, ingen annen tegn på sykdom enn litt oppkast et par ganger i uken. 

Anonymous poster hash: b98ca...adb
Skrevet

Rotavirus?

Mange barn som har hatt noe lignende her i hvert fall. Oslo.

Anonymous poster hash: 494de...ca4
Skrevet

Takk for svar :)

Jeg får bare følge godt med på han!

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...