Gå til innhold

Dere som kan jobbe hjemmefra...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva jobber dere med og hva slags utdanning har dere?

Anonymous poster hash: 051a7...9d5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Butikksjef, ingen utdannelse utover vanlig videregående og en haug med kurs i alt fra HMS til vareeksponering.

Det jeg jobber med hjemmefra er budsjetter, planlegging av kampanjer, vaktlister, markedsføring o.l.

Anonymous poster hash: 3d390...d85
Skrevet

Jeg er beredskapshjem for to barn. Er utdannet sykepleier, men har mastergrad i tillegg. Må gå på noe veiledning, møter og kurs, i tillegg til å være hjemme. Tjener ca 1 million i året + 17000 kr i måneden som skal dekke utgifter til barna. Elsker jobben min, selv om det er tøffe tak innimellom. 😊

Anonymous poster hash: d67c7...90a

Skrevet

Hender jeg jobber litt hjemmefra i helgene om det er nødvendig og da sitter jeg kun med bedriftens facebook side 

Anonymous poster hash: c6463...b49
Skrevet

Er utdannet oversetter og jobber som oversetter.

Anonymous poster hash: 29008...268

Skrevet

Jeg er beredskapshjem for to barn. Er utdannet sykepleier, men har mastergrad i tillegg. Må gå på noe veiledning, møter og kurs, i tillegg til å være hjemme. Tjener ca 1 million i året + 17000 kr i måneden som skal dekke utgifter til barna. Elsker jobben min, selv om det er tøffe tak innimellom. 😊

Tjener du en million året på å ha barn i 6 måneder før de blir sendt videre?

Anonymous poster hash: 8391a...7e9

Skrevet

Har en døgnsats. Vi får ofte barn veldig fort etter at det forrige barnet har dratt. Det vi får utbetalt tilsvarer en million i årslønn, men det er klart det er små perioder innimellom hvor vi ikke har ekstra barn i huset.

Skrevet

1 mill?! Det er jo galskap! Dette må jeg melde meg opp til!

Anonymous poster hash: 5a0c2...8b1

Skrevet

Du skryter ikke på deg litt nå vel? ! Vanlig "lønn" for slik type "jobb" ligger rundt 400000, litt i underkant......

Anonymous poster hash: 1d94b...7dc

Skrevet