Gå til innhold

Dere som kan jobbe hjemmefra...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva jobber dere med og hva slags utdanning har dere?

Anonymous poster hash: 051a7...9d5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Butikksjef, ingen utdannelse utover vanlig videregående og en haug med kurs i alt fra HMS til vareeksponering.

Det jeg jobber med hjemmefra er budsjetter, planlegging av kampanjer, vaktlister, markedsføring o.l.

Anonymous poster hash: 3d390...d85
Skrevet

Jeg er beredskapshjem for to barn. Er utdannet sykepleier, men har mastergrad i tillegg. Må gå på noe veiledning, møter og kurs, i tillegg til å være hjemme. Tjener ca 1 million i året + 17000 kr i måneden som skal dekke utgifter til barna. Elsker jobben min, selv om det er tøffe tak innimellom. 😊

Anonymous poster hash: d67c7...90a

Skrevet

Hender jeg jobber litt hjemmefra i helgene om det er nødvendig og da sitter jeg kun med bedriftens facebook side 

Anonymous poster hash: c6463...b49
Skrevet

Er utdannet oversetter og jobber som oversetter.

Anonymous poster hash: 29008...268

Skrevet

Jeg er beredskapshjem for to barn. Er utdannet sykepleier, men har mastergrad i tillegg. Må gå på noe veiledning, møter og kurs, i tillegg til å være hjemme. Tjener ca 1 million i året + 17000 kr i måneden som skal dekke utgifter til barna. Elsker jobben min, selv om det er tøffe tak innimellom. 😊

Tjener du en million året på å ha barn i 6 måneder før de blir sendt videre?

Anonymous poster hash: 8391a...7e9

Skrevet

Har en døgnsats. Vi får ofte barn veldig fort etter at det forrige barnet har dratt. Det vi får utbetalt tilsvarer en million i årslønn, men det er klart det er små perioder innimellom hvor vi ikke har ekstra barn i huset.

Skrevet

1 mill?! Det er jo galskap! Dette må jeg melde meg opp til!

Anonymous poster hash: 5a0c2...8b1

Skrevet

Du skryter ikke på deg litt nå vel? ! Vanlig "lønn" for slik type "jobb" ligger rundt 400000, litt i underkant......

Anonymous poster hash: 1d94b...7dc

Skrevet

Er du sykepleier med master?

Anonymous poster hash: 0f4ba...dbd

Skrevet

Jobber ikke hjemmefra på daglig basis, men har hjemmekontor 1-2 ganger i uken. Utdannet tannlege, i ferd med å ta doktorgrad.

Anonymous poster hash: c78a8...ba0

Skrevet

Jurist. Saksbehandler i staten. Jobber hjemmefra 1dag/uke

Anonymous poster hash: 288ef...59b

Skrevet

Du skryter ikke på deg litt nå vel? ! Vanlig "lønn" for slik type "jobb" ligger rundt 400000, litt i underkant......

Anonymous poster hash: 1d94b...7dc

Niks! Gjør dette via et privat barnevernsfirma. De har årslønn fra 500000 kr +utgiftsdekning. Jeg får litt ekstra pga av erfaring og bakgrunn. Også har jeg to barn boende her.

Skrevet

Så flott! Det er et stort behov der ute. 😊👍

Skrevet

Lærer, adjunkt med opprykk. Jobber hjemmefra når jeg har syke barn f.eks. Men det er selvsagt ikke all jobb som kan gjøres her.

Anonymous poster hash: 2ff0a...0d1

Skrevet

Account manager. Kan jobbe en del hjemmefra i forhold til booking av møter etc. Har kun møteplikt på kontoret én dag i uken.

Anonymous poster hash: 54eed...741

Skrevet

Innkjøper i oljefirma. Kan jobbe hjemmefra hver dag hvis jeg vil men liker meg best på kontoret. Er utdannet økonom.

Anonymous poster hash: c63ef...7db

Skrevet

Jobber med kurs og kompetanse.

Stort sett alt jeg gjør kan gjøres hjemmefra, bortsett fra enkelt møter som krever oppmøte og kursene selvsagt. Jobber derfor gjerne 2-3 dager hjemmefra, og er på kontoret de andre dagene.

Er utdannet journalist

Anonymous poster hash: c68c2...21e

Skrevet

Du skryter ikke på deg litt nå vel? ! Vanlig "lønn" for slik type "jobb" ligger rundt 400000, litt i underkant...... Anonymous poster hash: 1d94b...7dc

Niks! Gjør dette via et privat barnevernsfirma. De har årslønn fra 500000 kr +utgiftsdekning. Jeg får litt ekstra pga av erfaring og bakgrunn. Også har jeg to barn boende her. Anonymous poster hash: d67c7...90a

Hvordan gikk du frem for å bli godkjent? Er psykologspesialist, spesialisering i barn/ungdom, så bakgrunn er vel ok. Og har du egne barn?

Anonymous poster hash: 9f916...9bd

Skrevet

Controller. 3 år på BI.

Anonymous poster hash: 3c955...cf7

Skrevet

Jobber vel i snitt 20% hjemme. Kan være mer fleksibel og har fleksitid også. Har en mastergrad i spesialpedagogikk og jobber som pp-rådgiver.

Anonymous poster hash: 49cca...811

Skrevet

Utdannet fotograf. Gjør det meste av redigering hjemme.

Anonymous poster hash: 06d69...863

Skrevet

Jobber i forlag. Kan lese manus hjemme, gå gjennom korrekturer og andre oppgaver som krever ro og konsentrasjon. Men jeg foretrekker kontoret og må uansett være der de fleste dager.

Anonymous poster hash: 5979f...ad3

• 1 år senere...
Skrevet

Tråden er moderert for reklame.

MB, moderator

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...