Gå til innhold

Kan man bli gravid når man har mensen ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ubeskyttet sex

Anonymous poster hash: 9182a...8c0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da skal du ha en utrolig spesiell syklus.

I utgangspunktet: nei, på ingen som helst måte, med mindre sisæden er utrolig levedyktig OG du har eggløsning få dager etter mensen. (Noe de færreste har)

Anonymous poster hash: 8922b...476

Skrevet

Det er jo mulig ja, men ikke veldig sannsynlig. Jeg har blitt gravid ved ubeskyttet sex en av de siste blødningsdagene. Men jeg har korte sykluser da...

Anonymous poster hash: 074f1...cd1

Skrevet

Det er en veldig sikker periode, men det har skjedd før og vil skje igjen, så helt sikker er du ikke.

Anonymous poster hash: 0e286...0de
Skrevet

Ja

Anonymous poster hash: eccdc...e23
Skrevet

Min eldste  sønn ble til i en  slik periode og jg har ikke korte sykluser.En eggløsning  kan skje  når som helst.

Skrevet

Nei. Ingen menn har sex når man har mensen.

Anonymous poster hash: 3f5d1...ec4

Skrevet

Ja. Når du har mensen vet du at du har hatt eggløsning ca 14 dager før, men du kan ikke med sikkerhet vite når du får neste gang.

Skrevet

Nei. Ingen menn har sex når man har mensen.

Anonymous poster hash: 3f5d1...ec4

😂

Anonymous poster hash: 59943...562

Skrevet

Ja, det går an! Se bare på eldste dattera mi! Jeg har syklus på 40-45 dager, og vi var prøvere (vært det i 3 år). Mannen reiste mye i et halvår i jobbforbindelse, og han kom hjem da jeg hadde mensen den ene måneden. Vi lå sammen, og han reiste igjen før mensen var ferdig. Vi lå sammen dag 2 i menstruasjonen, hvor 5 dager er vanlig blødning. 

Jammen ble jeg gravid. Jeg kan kun ha blitt gravid i løpet av de dagene, fordi han var bortreist 7-8 uker før jeg ble gravid, og kom ikke hjem igjen før etter 6 uker. 

Anonymous poster hash: 0a564...eb0
Skrevet

Ubeskyttet sex

Anonymous poster hash: 9182a...8c0

Ja 😄😄😄

Fikk mensen med alle 3 barne mine😆😆😆

Anonymous poster hash: 25930...157

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...