Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #1 Skrevet 19. februar 2015 Barna mine går i hver sin barnehage og jeg skal søke om overflytting for den minste. Hvordan går jeg frem?? Jeg blir ikke klokere på nettet. Anonymous poster hash: 7ec34...6c3
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #2 Skrevet 19. februar 2015 Ingen som har gjort dette før? Anonymous poster hash: 7ec34...6c3
klg,2 boys now:) Skrevet 19. februar 2015 #3 Skrevet 19. februar 2015 Du går inn på kommunen din sin side og finner ett sjema om overflytting.fyll ut.akkurat samme som du gjorde når du søkte bhg
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #4 Skrevet 19. februar 2015 Du går inn på kommunen din sin side og finner ett sjema om overflytting.fyll ut.akkurat samme som du gjorde når du søkte bhg Det har jeg gjort. Kommer bare inn på den vanlige søknaden, og jeg har jo søkt om ny plass på samme måte som når jeg søkte om plass første gang. Anonymous poster hash: 7ec34...6c3
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #5 Skrevet 19. februar 2015 Du går inn på kommunen din sin side og finner ett sjema om overflytting.fyll ut.akkurat samme som du gjorde når du søkte bhgDet har jeg gjort. Kommer bare inn på den vanlige søknaden, og jeg har jo søkt om ny plass på samme måte som når jeg søkte om plass første gang. Anonymous poster hash: 7ec34...6c3 Står bare ikke noe om overflytting. det er den vanlige bhg søknaden. Anonymous poster hash: 7ec34...6c3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå