Anonym bruker Skrevet 18. februar 2015 #1 Skrevet 18. februar 2015 Jeg er snart ferdig som student og skal begynne å søke jobber i nær fremtid.Har ordnet noen referanser, men så er det dette med nåværende leder.. Har en ekstrajobb ved siden av studier, der jeg selv mener jeg gjør en god jobb. Problemet er at jeg ikke aner hva leder synes om meg. Hun sier aldri noe positivt om noen egentlig, og lever nok litt i sin egen verden. Hun sier heller aldri fra til personen det gjelder om det er noe negativt, men går gjerne rundt og klager til de andre ansatte....Jeg jobber veldig sjeldent med leder, da vi ikke har vakter samtidig. Derfor synes jeg ikke hun kjenner meg like godt som de andre kollegaene mine heller. Har derfor mest lyst til å sette opp en av de jeg har jobbet mye med som referanse, men jeg burde kanskje ha leder også? Kan jeg spørre henne hva hun egentlig synes om meg, og hva hun ville sagt om noen ringte? Anonymous poster hash: 9bd84...323
Wawli Skrevet 18. februar 2015 #2 Skrevet 18. februar 2015 Jeg synes du skal spørre henne.Det er bedre å spørre henne å få høre om hun kommer til å anbefale deg videre (sier hun nei bruker du henne ikke som referanse), enn at du ikke vet, og dermed risikerer at du ikke får en jobb fordi hun blir oppringt og i den grad ikke anbefaler deg.
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 19. februar 2015 #3 Skrevet 19. februar 2015 Helt normalt å spørre hva hun ville si om hun ble kontaktet😊
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #4 Skrevet 19. februar 2015 ok, så bra, da får jeg prøve på det:) - Hi Anonymous poster hash: 9bd84...323
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå