Gå til innhold

jeg var litt slem i dag jeg..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det greit å takke nei til middagsinvitasjon fra svigers når mannen er borte på jobb og jeg ikke har lyst? Vi har et litt anstrengt forhold. Jeg blir gjerne med på besøk til de en annen dag når mannen også kan. Jeg har bare ikke lyst alene.

Sa derfor at jeg ikke hadde anledning i dag.

Vi er nærmeste naboer ,så svigermor følger med meg med haukeblikket sitt men jeg dreeeeit i at hun kunne se at jeg var hjemme. Og dreit i at hun sikkert trodde jeg bare lå på sofaen og slappa av, noe jeg faktisk gjorde deler av tiden. Hadde altså ikke gyldig grunn..

Vi var ikke de eneste inviterte, broren hennes var også der så de satt ikke å stura med middagen alene. Så hva blir dommen på det her da? Frifinnelse eller halshugging? Kjør debatt! :-P

Vi var ikke de eneste som var invitert på middag

Anonymous poster hash: 16ece...89a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heia heia! Hadde egjort det samme sjøl 😊

Skrevet

Heia for deg som turte! Hvis jeg hadde et dårlig forhold og bodd så nært hadde nok ikke klart å sagt nei, i så fall måtte jeg ha dratt ut på noe så det ikke virket så demonstrativt.. Hadde vært redd for å gjøre forholdet enda dårligere.

Jeg har et godt forhold til mine svigers og er støtt og stadig med dem uten mannen.

Skrevet

Det var ikke slemt :) Jeg hadde også sagt nei.

Skrevet

Du er gal som har gått med på å bo så nær svigers! Alle elsker Raymond-vibber...

Anonymous poster hash: da273...5e2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...