Gå til innhold

kjærlighetssorg


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir gal! Har gjort forholdet slutt, og jeg skulle virkelig ønske vi fikk det til å fungere. Dette er jo bare dritt!
Hvordan skal jeg komme over han? :(



Anonymous poster hash: e42c2...f16
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ingen gode råd dessverre. Kanskje prøve å være med på mye sosialt selv om det kanskje er vanskelig. Vil sende en klem i alle fall, og selv om det ikke virker sånn akkurat nå, så vil følelsene uansett gå mer over før eller siden. Tror bare man må ta tiden til hjelp.

 

Anonymous poster hash: 667fe...d1c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...