Anonym bruker Skrevet 18. februar 2015 #1 Skrevet 18. februar 2015 Jeg blir gal! Har gjort forholdet slutt, og jeg skulle virkelig ønske vi fikk det til å fungere. Dette er jo bare dritt!Hvordan skal jeg komme over han? Anonymous poster hash: e42c2...f16
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2015 #2 Skrevet 18. februar 2015 Har ingen gode råd dessverre. Kanskje prøve å være med på mye sosialt selv om det kanskje er vanskelig. Vil sende en klem i alle fall, og selv om det ikke virker sånn akkurat nå, så vil følelsene uansett gå mer over før eller siden. Tror bare man må ta tiden til hjelp. Anonymous poster hash: 667fe...d1c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå