Gå til innhold

hvilke navnelapper er best?

Anbefalte innlegg

Skrevet

å bestille fra?

Anonymous poster hash: 735d1...fa7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liker strykefri fra askeladden :)

Skrevet

Har bare prøvd strykefrie fra Askeladden, men er veldig fornøyd!

Skrevet

Har også prøvd strykefrie fra askeladden, men jeg er veldig misfornøyd med de, de faller raskt av. Fikk strykelapper som kompensasjon, og de er heller ikke noe bra..... Begynner å bli passe lei disse lappene, enten faller de av, eller så blir de så stive at de "gnager" mot huden. Følger tråden i tilfelle noen anbefaler andre leverandører.

Anonymous poster hash: 2381c...930
Skrevet

Har bestilt fra Din Merkelapp. Frarådes på det sterkeste. Faller av med en gang. Tror jeg hadde Askeladden sist, og den var bedre.

Skrevet

Bestilte og frå Din merkelapp, og har hatt vaskemaskina full av dei sidan då 😔

Skrevet

askeladden er elendige både de strykelappene og de strykefrie. Holder maks et par vask før de enten blir knallharde, eller faller av.

En god sprittusj funker mye bedre

Skrevet

Merkalt.no

Alle andre (inkl Askeladden) har gått av etter et par runder i maskinen og på sko har de vært håpløse...

Bestill dem med superklister som fester på alt -de har garanti på at de ikke skal falle av

Anonymous poster hash: 7fbb4...f5e

Gjest flykræsj
Skrevet

Har strykefrie og strykemerker fra Askeladden. Sistnevnte sitter best, men jeg gidder ikke stryke dem på, så da er man like langt😜 Synes de strykefrie sitter bra jeg da. Men bruker dem på plagg som ikke vaskes sååå ofte, som votter, luer, jakker og slikt. Merker også mistenkes og drikkeflasker. De sitter dønn fast på plast! Sokker, truser, joggebukser o.l. gidder jeg ikke å merke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...