Anonym bruker Skrevet 18. februar 2015 #1 Skrevet 18. februar 2015 Noen lærere som vil dele erfaringer de har med smartbok? Er det så "smart" som de vil ha det til? Selv er jeg delt og ser flere utfordringer, som: Lisens og tilgang for vikarer Hva som skjer dersom utstyr går i stykker/ mangler når det ikke virker slik det er tiltenkt at det er nytt, og at man vil kunne få en bedre versjon om noen år.. Anonymous poster hash: 92b8d...cff
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2015 #2 Skrevet 18. februar 2015 Jeg er bare student, men har brukt det litt i undervisning. Syns det er mange oppgaver som er fine til å brukes der, og veldig greit å kunne gå gjennom feks ukeplaner i fellesskap. Anonymous poster hash: 7507d...c34
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2015 #3 Skrevet 18. februar 2015 Jeg har bare kjennskap til det pga at jeg er student da. Vi har smartbok i engelsk å har hatt mye tull med det. Du skal kunne lagre det du skriver innpå selve siden,men neste gang vi logget på så var det flere av elevene som hadde mistet alt de hadde lagret der. Plutselig låser siden seg sånn at ingenting virker osv. Anonymous poster hash: bc2f7...c3c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå