Gå til innhold

Konfirmasjon

Anbefalte innlegg

Skrevet

I vår skal vår kjære datter konfirmeres. Hun fortjener det aller beste og vi ønsker å gi henne en minnerik dag. I voksen alder har jeg ikke vært i noen konfirmasjon og da trenger jeg deres hjelp. Jeg håper noen kan komme med tips og råd for å gjøre dagen ekstra fin. Vi blir ca 25 stk og skal leie et lokale til festen. Vi har bestilt mat, men føler at vi trenger gode råd til hyggelige ting å gjøre i løpet av dagen. Blir veldig takknemlig for svar:)

Anonymous poster hash: d699f...5c5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi laget lysbildeshow med bilder av sønnen min fra han var baby og til da. Vi la til yndlings sangene hans. Det satte han stor pris på. Ellers holdt faren og jeg tale sammen (vekslet mellom hvem som snakket). Det ble også veldig fint. På gavebordet la vi klær, sko og yndlings leker fra han var liten

;-)

Anonymous poster hash: a4090...8a8

Skrevet

Jeg laget en quiz om konfirmanten. Det ble det mye gøy med. Så måtte hun være fasiten :) Det var ikke mulig med lysbilder etc der vi var så vi hadde laget en bildebok til henne med bilder fra hun var født til nåtiden.

Til dekorasjon kokte jeg korallsand fra stranda der vi bor. Vi plukket skjell og runde små steiner. På de små steinene skrev vi ord for fremtiden med hvit tusj. Disse steinene la vi oppå noen grovere store mørke steiner med sammen med litt blomst fra naturen. Korallsand hadde vi i gjennomsiktige skåler sammen med flytelys og litt blomster og grønt. Det ble kjempe fint. Det ble også en fin måte å involvere konfirmanten og vi fikk fine turer i fjæra :)

Anonymous poster hash: 9a5e3...dc2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...