Anonym bruker Skrevet 18. februar 2015 #1 Skrevet 18. februar 2015 Min datter maser om å få snapchat fordi tre jenter i klassen har det, og de sender bilder, sjekker og styrer "hele tida" . Jeg mener det er idioti og tull at små barn holder på med dette. Min datter får ikke lov, kommer ikke på tale! Vi hadde / har et helvete med mannens datter (15år)og hennes oppførsel og manglene tankegang på snapchat. Det er mobbing, bilder av seg selv avkledd!! , drit og faenskap hele tida, ikke får vi slettet det, Bare lagt det ned ,hun lager seg ny eller åpner på andres Apple-id. Vil jo faen ingen ende ta. Hun legger til ukjente og gir fuck i hvem som ser det, Anonymous poster hash: 6c029...30f
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2015 #2 Skrevet 18. februar 2015 Åh, min 9 åring har det, og har veninder, mamma pappa og bestemor på snapp..... og vi har sååååå mye morro med det. Khempepopulætr, og heilt troskyldig. Det er så artig. Anonymous poster hash: 79166...93c
Ladybird2014 Skrevet 18. februar 2015 #3 Skrevet 18. februar 2015 Det er aldersgrense på Snapchat, på same måte som på Facebook og Instagram...
skinnfilla Skrevet 18. februar 2015 #4 Skrevet 18. februar 2015 Jeg er ikke kjent med det, idet hele tatt. Har man kontroll på hvem som blir lagt til? Får man forespørsel fra hvem som helst? Og jeg vet at mobbing er ekstremt enkelt på snapchat. Jeg syns ikke en åtteåring eller niåring trenger snapchat
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå