Gå til innhold

Kan jeg la mannen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest ♡perla
Skrevet

Nei nå altså.....! Dette er noe av det værste j har sett her inne. Sender beskymringsmeling ti barnevernet og krisesenteret med en gang jeg nå!

Skrevet

Svigermor? Hun kan du nok ikke stole på, tror du må ringe din egen mor eller ringe barnevakt! Ikke en alt for pen om hun er kjønnsmoden!

Anonymous poster hash: a8ae3...182

"Om hun er kjønnsmoden". Herregud, du lar vel ikke kjønnsumodne passe barna? Regelen er at de skal være minst 27 år før de kan sitte barnevakt.

Skrevet

Fy søren!! Så mye pepper jeg får på dette innlegget altså. :(

Men hjelper det om jeg kontakter NAV da? Kunne trengt noen ekstra kroner til å handle i butikken. Selvsagt bare luxusvarer, siden jeg ikke eier nåle i veggen. Eller kanskje blir barnevernet koblet inn, siden jeg må på butikken?

Anonymous poster hash: a3022...aa2

Selvfølgelig kobles barnevernet inn når du som mor ikke evner å skaffe mat uten å gå på butikken. Hva skjedde med jakt og fiske og dyrking av egne rødbeter, lissom.

Skrevet

Søk om overgangsstønad, bare si mannen er borte.

Anonymous poster hash: c9e00...5dc

Hvis hun sender mannen på butikken er han jo borte og da kvalifiserer hun til overgangsstønad

Anonymous poster hash: 9f500...1be

Skrevet

Beklager, dette var dårlig planlagt. Slakt katten (evt mannen) om du trenger kjøtt nå, hvis ikke venter du til i morgen og tar med ungen.

For en usmakelig kommentar. Man slakter da ikke katten når man har en mann tilgjengelig. Han er sikkert bare utro likevel.

Anonymous poster hash: 9f500...1be

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...