Gå til innhold

Herliiiiige mannen miiiiiin :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi spiste middag i dag når han dro fram en flaska champagne <3 åååå verdens beste mannen min :)

 

Anonymous poster hash: 49ab5...eee

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ADHD mamma...glemte du nicket?

 

Anonymous poster hash: eb4e1...2c2

Skrevet

Nommen så hærlig da :D kos dere <3

 

Anonymous poster hash: c6f05...a80

Skrevet (endret)

ADHD mamma...glemte du nicket?

 

Anonymous poster hash: eb4e1...2c2

Hun sier da " en flaske" ikke " en flaska" Endret av Mamma_til_2
Skrevet

ADHD mamma...glemte du nicket?Anonymous poster hash: eb4e1...2c2

Skjerp deg!

 

Anonymous poster hash: a735c...63d

Skrevet

 

ADHD mamma...glemte du nicket?

 

Anonymous poster hash: eb4e1...2c2

Hun sier da " en flaske" ikke " en flaska"

Det var en skrivefeil da.

 

 

 

Anonymous poster hash: 49ab5...eee

Skrevet

ADHD mamma...glemte du nicket?

 

Anonymous poster hash: eb4e1...2c2

Jeg er ikke henne! Men føler for å skryte av kjære kjære mannen min:)

 

 

 

Anonymous poster hash: 49ab5...eee

Skrevet

 

 

ADHD mamma...glemte du nicket?

 

Anonymous poster hash: eb4e1...2c2

Hun sier da " en flaske" ikke " en flaska"
Det var en skrivefeil da.

 

 

 

Anonymous poster hash: 49ab5...eee

" han dro fram en flaska" ordene fram og flaska er dialekt og personen du referer til skriver bokmål.

Skrevet

 

 

 

ADHD mamma...glemte du nicket?

 

Anonymous poster hash: eb4e1...2c2

Hun sier da " en flaske" ikke " en flaska"
Det var en skrivefeil da.

 

 

 

Anonymous poster hash: 49ab5...eee

" han dro fram en flaska" ordene fram og flaska er dialekt og personen du referer til skriver bokmål.

"En flaska" er ikke dialekt nei!

 

 

 

Anonymous poster hash: 49ab5...eee

Skrevet

 

 

 

 

ADHD mamma...glemte du nicket?

 

Anonymous poster hash: eb4e1...2c2

Hun sier da " en flaske" ikke " en flaska"
Det var en skrivefeil da.

 

 

 

Anonymous poster hash: 49ab5...eee

" han dro fram en flaska" ordene fram og flaska er dialekt og personen du referer til skriver bokmål.
"En flaska" er ikke dialekt nei!

 

Nei en flaska er ikke det, men les hva jeg skrev: ordene fram og flaska er dialekt!!

 

Anonymous poster hash: 49ab5...eee

Skrevet

Hva???

 

Skryt for hva? Nå bar jeg hørt det også. Jeg trodde du skulle skrive at han hadde fridd når han tok frem champagnen.

 

Anonymous poster hash: 26297...73a

Skrevet

 

 

 

 

 

ADHD mamma...glemte du nicket?

 

Anonymous poster hash: eb4e1...2c2

Hun sier da " en flaske" ikke " en flaska"
Det var en skrivefeil da.

 

 

 

Anonymous poster hash: 49ab5...eee

" han dro fram en flaska" ordene fram og flaska er dialekt og personen du referer til skriver bokmål.
"En flaska" er ikke dialekt nei!

 

Nei en flaska er ikke det, men les hva jeg skrev: ordene fram og flaska er dialekt!!

 

Anonymous poster hash: 49ab5...eee

Herregud, "den flaska" ja! Hvor har jeg skrevet dette? Ingen steder. Og fram er et like kurant ord som frem.

hva er det du hisser deg opp for?

 

 

Anonymous poster hash: 49ab5...eee

Skrevet

Vi spiste middag i dag når han dro fram en flaska champagne <3 åååå verdens beste mannen min :)

 

Anonymous poster hash: 49ab5...eee

Sorry meg men om du ser på hvem jeg svarte i første quote så var det ikke deg og du har vitterlig skrevet en flaska!

Skrevet

Oh ... det hørtes deilig ut :)

Kanskje sprette flasken jeg fikk av Kjæresten på Valentines Day i aften ... ?

Skrevet

Det gjør min mann også når han er kåt på meg og vil sikre seg ett ligg. Funka det for mannen din?

 

Anonymous poster hash: 64bd5...64d

Skrevet

Eneste mannen drar frem etter middag, er pikken ....

 

 

Anonymous poster hash: 7572f...951

Skrevet

Oh ... det hørtes deilig ut :)

Kanskje sprette flasken jeg fikk av Kjæresten på Valentines Day i aften ... ?

Hvorfor skriver du lunch? Er lunsj og lunch sidestilt i det norske språket? Begynte bare og tenke på det..:)

 

 

 

Anonymous poster hash: 1b8f9...e9c

Skrevet

Det gjør min mann også når han er kåt på meg og vil sikre seg ett ligg. Funka det for mannen din?

 

Anonymous poster hash: 64bd5...64d

Jeg for min del er så inmarri laus og lett på tråden at jeg bare kaster meg på rygg ... uten å bli skjennet først.

Sikker på at HI er av samme ullen 😂😂😂

Skrevet

 

Oh ... det hørtes deilig ut :)

Kanskje sprette flasken jeg fikk av Kjæresten på Valentines Day i aften ... ?

Hvorfor skriver du lunch? Er lunsj og lunch sidestilt i det norske språket? Begynte bare og tenke på det..:)

 

 

 

Anonymous poster hash: 1b8f9...e9c

Hææ ?? Alle vet da at det heter lønsj.

Skrevet

 

 

Oh ... det hørtes deilig ut :)

Kanskje sprette flasken jeg fikk av Kjæresten på Valentines Day i aften ... ?

Hvorfor skriver du lunch? Er lunsj og lunch sidestilt i det norske språket? Begynte bare og tenke på det..:)Anonymous poster hash: 1b8f9...e9c

Hææ ?? Alle vet da at det heter lønsj.

Hahaha nei. Det heter formiddagsmat.

 

Anonymous poster hash: 393ff...227

Skrevet

Er nok ikke meg dette nei😊

Skrevet

Nei mamma til ADHD gutt har ikke mann så hun har ikke fått noe shampis.

Skrevet

Champagnebrus?

 

Anonymous poster hash: 6eed5...c9c

Skrevet

Nei mamma til ADHD gutt har ikke mann så hun har ikke fått noe shampis.

Eh?

 

 

Anonymous poster hash: d914d...343

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...