Anonym bruker Skrevet 18. februar 2015 #1 Skrevet 18. februar 2015 Vi spiste middag i dag når han dro fram en flaska champagne <3 åååå verdens beste mannen min Anonymous poster hash: 49ab5...eee
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2015 #2 Skrevet 18. februar 2015 ADHD mamma...glemte du nicket? Anonymous poster hash: eb4e1...2c2
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2015 #4 Skrevet 18. februar 2015 Nommen så hærlig da kos dere <3 Anonymous poster hash: c6f05...a80
Mamma_til_2 Skrevet 18. februar 2015 #5 Skrevet 18. februar 2015 (endret) ADHD mamma...glemte du nicket? Anonymous poster hash: eb4e1...2c2 Hun sier da " en flaske" ikke " en flaska" Endret 18. februar 2015 av Mamma_til_2
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2015 #6 Skrevet 18. februar 2015 ADHD mamma...glemte du nicket?Anonymous poster hash: eb4e1...2c2 Skjerp deg! Anonymous poster hash: a735c...63d
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2015 #7 Skrevet 18. februar 2015 ADHD mamma...glemte du nicket? Anonymous poster hash: eb4e1...2c2 Hun sier da " en flaske" ikke " en flaska" Det var en skrivefeil da. Anonymous poster hash: 49ab5...eee
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2015 #8 Skrevet 18. februar 2015 ADHD mamma...glemte du nicket? Anonymous poster hash: eb4e1...2c2 Jeg er ikke henne! Men føler for å skryte av kjære kjære mannen min:) Anonymous poster hash: 49ab5...eee
Mamma_til_2 Skrevet 18. februar 2015 #9 Skrevet 18. februar 2015 ADHD mamma...glemte du nicket? Anonymous poster hash: eb4e1...2c2 Hun sier da " en flaske" ikke " en flaska"Det var en skrivefeil da. Anonymous poster hash: 49ab5...eee " han dro fram en flaska" ordene fram og flaska er dialekt og personen du referer til skriver bokmål.
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2015 #10 Skrevet 18. februar 2015 ADHD mamma...glemte du nicket? Anonymous poster hash: eb4e1...2c2 Hun sier da " en flaske" ikke " en flaska"Det var en skrivefeil da. Anonymous poster hash: 49ab5...eee " han dro fram en flaska" ordene fram og flaska er dialekt og personen du referer til skriver bokmål. "En flaska" er ikke dialekt nei! Anonymous poster hash: 49ab5...eee
Mamma_til_2 Skrevet 18. februar 2015 #11 Skrevet 18. februar 2015 ADHD mamma...glemte du nicket? Anonymous poster hash: eb4e1...2c2 Hun sier da " en flaske" ikke " en flaska"Det var en skrivefeil da. Anonymous poster hash: 49ab5...eee " han dro fram en flaska" ordene fram og flaska er dialekt og personen du referer til skriver bokmål."En flaska" er ikke dialekt nei! Nei en flaska er ikke det, men les hva jeg skrev: ordene fram og flaska er dialekt!! Anonymous poster hash: 49ab5...eee
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2015 #12 Skrevet 18. februar 2015 Hva??? Skryt for hva? Nå bar jeg hørt det også. Jeg trodde du skulle skrive at han hadde fridd når han tok frem champagnen. Anonymous poster hash: 26297...73a
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2015 #13 Skrevet 18. februar 2015 ADHD mamma...glemte du nicket? Anonymous poster hash: eb4e1...2c2 Hun sier da " en flaske" ikke " en flaska"Det var en skrivefeil da. Anonymous poster hash: 49ab5...eee " han dro fram en flaska" ordene fram og flaska er dialekt og personen du referer til skriver bokmål."En flaska" er ikke dialekt nei! Nei en flaska er ikke det, men les hva jeg skrev: ordene fram og flaska er dialekt!! Anonymous poster hash: 49ab5...eee Herregud, "den flaska" ja! Hvor har jeg skrevet dette? Ingen steder. Og fram er et like kurant ord som frem. hva er det du hisser deg opp for? Anonymous poster hash: 49ab5...eee
Mamma_til_2 Skrevet 18. februar 2015 #14 Skrevet 18. februar 2015 Vi spiste middag i dag når han dro fram en flaska champagne <3 åååå verdens beste mannen min Anonymous poster hash: 49ab5...eee Sorry meg men om du ser på hvem jeg svarte i første quote så var det ikke deg og du har vitterlig skrevet en flaska!
MammantilNurket Skrevet 18. februar 2015 #15 Skrevet 18. februar 2015 Oh ... det hørtes deilig ut Kanskje sprette flasken jeg fikk av Kjæresten på Valentines Day i aften ... ?
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2015 #16 Skrevet 18. februar 2015 Det gjør min mann også når han er kåt på meg og vil sikre seg ett ligg. Funka det for mannen din? Anonymous poster hash: 64bd5...64d
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2015 #17 Skrevet 18. februar 2015 Eneste mannen drar frem etter middag, er pikken .... Anonymous poster hash: 7572f...951
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2015 #18 Skrevet 18. februar 2015 Oh ... det hørtes deilig ut Kanskje sprette flasken jeg fikk av Kjæresten på Valentines Day i aften ... ? Hvorfor skriver du lunch? Er lunsj og lunch sidestilt i det norske språket? Begynte bare og tenke på det.. Anonymous poster hash: 1b8f9...e9c
MammantilNurket Skrevet 18. februar 2015 #19 Skrevet 18. februar 2015 Det gjør min mann også når han er kåt på meg og vil sikre seg ett ligg. Funka det for mannen din? Anonymous poster hash: 64bd5...64d Jeg for min del er så inmarri laus og lett på tråden at jeg bare kaster meg på rygg ... uten å bli skjennet først. Sikker på at HI er av samme ullen 😂😂😂
MammantilNurket Skrevet 18. februar 2015 #20 Skrevet 18. februar 2015 Oh ... det hørtes deilig ut Kanskje sprette flasken jeg fikk av Kjæresten på Valentines Day i aften ... ? Hvorfor skriver du lunch? Er lunsj og lunch sidestilt i det norske språket? Begynte bare og tenke på det.. Anonymous poster hash: 1b8f9...e9c Hææ ?? Alle vet da at det heter lønsj.
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2015 #21 Skrevet 18. februar 2015 Oh ... det hørtes deilig ut Kanskje sprette flasken jeg fikk av Kjæresten på Valentines Day i aften ... ? Hvorfor skriver du lunch? Er lunsj og lunch sidestilt i det norske språket? Begynte bare og tenke på det..Anonymous poster hash: 1b8f9...e9c Hææ ?? Alle vet da at det heter lønsj. Hahaha nei. Det heter formiddagsmat. Anonymous poster hash: 393ff...227
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 18. februar 2015 #22 Skrevet 18. februar 2015 Er nok ikke meg dette nei😊
Mamma_til_2 Skrevet 18. februar 2015 #23 Skrevet 18. februar 2015 Nei mamma til ADHD gutt har ikke mann så hun har ikke fått noe shampis.
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2015 #24 Skrevet 18. februar 2015 Champagnebrus? Anonymous poster hash: 6eed5...c9c
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2015 #25 Skrevet 18. februar 2015 Nei mamma til ADHD gutt har ikke mann så hun har ikke fått noe shampis. Eh? Anonymous poster hash: d914d...343
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå