Gå til innhold

Hva ville dere betalt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kveldsdagmamma som skal jobbe 2 ettermidager/kveld annen hver uke fra kl 16-23.15, samt lørdag og søndag hver 3 helg.

Er en tennåringsjente på 18.

Anonymous poster hash: 67346...d06

Videoannonse
Annonse
Skrevet

150kr timen pga ugunstig arbeidstid og over 18

Anonymous poster hash: c0c98...f12

Skrevet

Er jo selv på jobb. Blir jo nesten hele lønna mi den dager jeg jobber.

Skrevet

D er jo jobb for henne også....

Anonymous poster hash: 7abe9...44c

Skrevet

Det der blir dyrt i lengden. Er det ingen som du kjenner som kan passe i helgene? Familie eller venner? Hvor gamle er barna? Kan du kanskje gjengjelde tjenesten å passe barnas venner en helg du har fri.

Har vært i samme situasjon selv bortsett fra at jeg egentlig har samboer men han er mye borte og på det meste var han borte i ett år. Jeg måtte komme meg ut av turnus og fikk en dagjobb. Brukte Før barnevakt i ukedagene ved kveldsvakt og sendte barnet til besteforeldre 2 timer unna noen helger. Eller så avtalte jeg med andre foreldre i barnets klasse. Gjengjeldte tjenesten en helg jeg hadde fri.

Men slitsomt å holde på sånn i evig tid.

Anonymous poster hash: 06163...8e5

Skrevet

Blir jo svært dyrt da man betaler barnepass på dagtid også. Og dagtidsjobber vokser ikke på trær. Har ingen andre nei. Og vil da ha en fast kveldspasser som gjør livet forutsigbart for meg og barnet.

Skrevet

Blir jo svært dyrt da man betaler barnepass på dagtid også. Og dagtidsjobber vokser ikke på trær. Har ingen andre nei. Og vil da ha en fast kveldspasser som gjør livet forutsigbart for meg og barnet.

Det skjønner jeg. Vet at dagstillinger ikke vokser på trær. Har etter noen mnd med søking nettopp fått et vikariat på poliklinikk(er sykepleier) alle mine kolleger sa det var umulig men det var det altså ikke men skader ikke å prøve men det har du helt sikkert gjort.

For oss ble det for dyrt å holde på sånn. Følte jeg gikk på jobb for å ha råd til å betale barnevakten den kvelden og det ble lite motiverende. Men de har jo like mye rett på lønn som oss.

Så hadde jeg vært deg hadde jeg:

* søkt på dagstillinger når de dukket opp

*hørt med foreldre i barnehage/skole om bytte av barnepass i helger (aner ikke hvor gamle barna dine er men)

*primært hatt en fast betalt barnevakt i ukedagene. Hele helgen blir for dyrt i lengden.

Anonymous poster hash: 06163...8e5

Skrevet

Ja jeg forsøker så godt det går:) Hun er kun over året, så er jo lita og trenger hele tiden omsorg og trygghet. Ser på NAV om jobb hver dag da. Skulle ønske det fantes nattbarnehage. Så man kunne ha holdt seg i jobb. Å jobbe betyr så mye for meg.

Skrevet

Vi betaler vår barnevakt på 22 100 kroner timen uansett når på døgnet hun sitter. Hun er happy med det.

Skrevet

Et sted mellom 100-150 kr timen. Det er jo hennes jobb, og hun skal ha betalt for det. Iallefall når det er så ofte, og så fast.

Anonymous poster hash: 8c01c...745

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...