Gå til innhold

Kosedag med Herr Nurk :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt fri i dag og Herr Nurk og jeg har kost oss skikkelig hjemme. Vi har sovet lenge begge to, spist frokost, lest bøker, lagt puslespill, sett på tegnefilm på TV (!) og spilt spill, lekt masse, sunget masse, ledd, tøyset og hørt på musikk. Det har til og med vanket boller og kakao til lunch!

Fine dagen <3

Hva har dere gjort i dag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sovet lenge, ligget på sofaen, sovet litt mer i senga og vært og handlet det mest nødvendige for å få i barna mat. Kommer meg etter omgangssyken. Blæh! Men nå er jeg snart frisk og da blir det hyttetur og kos siste rest av vinterferien! :)

Skrevet

Er i sjokk. Mann og barn reiste på fjellet i går, og jeg er alene hjemme for første gang på flere år. Både deilig og rart. I dag har jeg sullet i huset og startet på pakking av fødebag (termin om to uker). I morgen lunsj med venninne i nye østbanehallen og litt shopping til babyen og meg selv😊

Skrevet

Mini våkna klokka seks, henta han og hadde en kosestund på ca en time med barn, kjæreste og crazy frog i senga.

Sto opp sakte, men sikkert og kjæresten dro på jobb. Jeg og mini spiste frokost. Så vaska jeg litt klær, skrev et viktig brev og tok meg en handlerunde med minsten. Etterpå dro vi på aketur! Må nyte hver eneste dag med finvær her i nord :D kjæresten er fremdeles på jobb, jeg har fått rydda og vaska litt i hans hus :o nå er det kun kosetid før bad og leggetid :)

Skrevet

Jeg har vært i fjæra med sønn og kompisen hans. Med kakao på termos og pannekaker stekt på stormkjøkken. Deilig å være ute og leke med våt sand og sjø, og klatre litt i fjellskrentene. Guttene koste seg fælt, og jeg kunne føle meg som en riktig god friskusmor ;-)

Skrevet

Jeg er sengeliggende så har ikke gjort stort i dag.

Anonymous poster hash: 18bf0...924

Skrevet

Høres ut som dere har hatt fin dag dere også - herlig!

Masse god bedring til deg som er sengeliggende :)

Skrevet

Har hatt en fantastisk dag med baby, toåringen og storesøster som har ei venninne på besøk. Helt utslitt men veldig fornøyd med dagen😁😊

Skrevet

Har hatt en rolig kosedag med min lille tass i dag:)

Anonymous poster hash: e32b3...bf6

Skrevet

Dårlig dag:

-mannen har omgangssyken.

-jeg måtte være ute i hele dag i pissregn på jobb.

-jeg måtte stå opp kl. 5 fordi mannen var syk.

-vannlekkasje i huset, siden mannen var syk måtte jeg ordne ut.

-nå venter jeg bare på at jeg også skal begynne å spy :(

Anonymous poster hash: 5e454...334

Skrevet

Dårlig dag:

-mannen har omgangssyken.

-jeg måtte være ute i hele dag i pissregn på jobb.

-jeg måtte stå opp kl. 5 fordi mannen var syk.

-vannlekkasje i huset, siden mannen var syk måtte jeg ordne ut.

-nå venter jeg bare på at jeg også skal begynne å spy :(

Anonymous poster hash: 5e454...334

Huff! Dette høres ut som en skikkelig pyton dag :(

Det blir sikkert bedre i morgen!

Hvorfor har du vært ute i hele dag i regnet? Er du skogvokter eller fisker?

Skrevet

Våkna halv 5. 3 påfølgende timer med skriking dels fordi h*n ikke var uthvilt, dels fordi h*n ville i barnehagen! Bare det at barnehagen ikke åpner så tidlig :P

Så tok jeg meg en rolig deg hjemme og sov masse (nettopp hatt omgangssyke selv, så noget tomme energilagre). Henta en smørblid unge til vanlig tid i barnehagen, kost oss med middag, barneTV og bading. Nå sover h*n, og jeg jobber med skole, bortsett fra en liten pause akkurat nå :)

Anonymous poster hash: 6fa8c...cd6
Skrevet

Rydder, sorterer, ommøblerer og vasker i huset.. Humper rundt med krykker etter fall på isen i januar(!!!) Passe lei nå, klikker snart for meg :P Fordelen er at man aldri har sett huset vårt så rent, pent og fritt fra "krims krams" som pleier å hope seg opp med årenes løp :P Feirer bursdagen til sønnen i helga, så dette blir bra..

Ellers, så har ungene vært hjemme med meg i dag, mens far i huset var borte.. Og det merkes o.O Blitt mer enn bare litt pappadalter denne uka, pappa er hjemme og de har ferie.. Hatt tid med pappa helt siden lørdag nå, ingen hverdagskost for de, så når han var borte i dag, var det bare etterspørsel etter pappa :P;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...