Gå til innhold

Meg med drittmannen og valpen....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den er her fremdeles her... Stemningen er kjempedårlig ... Han blir sur hver dag fordi jeg ikke vil passe den mens han er på jobb.... Leter hver dag etter leilighet og blir snart gal.... Herlig avslutning på ett 12 års samliv....

Anonymous poster hash: d1207...e6c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff! Klem til deg😊 hugs på at belønningen din snart er på plass, EGEN leilighet😊

Skrevet

FREEDOM is near!! Lykke til ;)

Anonymous poster hash: 941fe...df1

Skrevet

Nå prøver han seg på at hvis jeg ikke tar hånd om hunden bryr jeg meg ikke om barnet som elsker hunden......grrrrrrrrrrr

Skrevet

Nå prøver han seg på at hvis jeg ikke tar hånd om hunden bryr jeg meg ikke om barnet som elsker hunden......grrrrrrrrrrr

Han høres syk ut! Kan ikke sammenligne barn og hund. Det var han som skaffet den, hans ansvar!

Skrevet

Du burde bestille time på familievernkontoret asap. Og så burde du kanskje ringe Mattilsynet og lufte bekymringen din om en du kjenner som ikke tar vare på bikkja si.

Anonymous poster hash: 57493...c2c
Skrevet

Stakkars valp:( Omplassere den??

Anonymous poster hash: a1222...d1d

Skrevet

Du burde bestille time på familievernkontoret asap. Og så burde du kanskje ringe Mattilsynet og lufte bekymringen din om en du kjenner som ikke tar vare på bikkja si.

Anonymous poster hash: 57493...c2c

Vi skal i mekling til uka .... Hi

Skrevet

Hva er greia? Han ønsket seg hund, og du hater hunder? Sånn er det dessverre for oss også, bare at det er jeg som ønsker meg hund. Er oppvokst med hund og det er min store lidenskap. Trist at jeg aldri kan få meg hund fordi samboern regelrett hater hunder og DET spiser meg opp innvendig. Syns min samboer kunne strukket seg litt for min del, som jeg alltid gjør for han.

Anonymous poster hash: c9803...ebe
Skrevet

Hva er greia? Han ønsket seg hund, og du hater hunder? Sånn er det dessverre for oss også, bare at det er jeg som ønsker meg hund. Er oppvokst med hund og det er min store lidenskap. Trist at jeg aldri kan få meg hund fordi samboern regelrett hater hunder og DET spiser meg opp innvendig. Syns min samboer kunne strukket seg litt for min del, som jeg alltid gjør for han.

HI var ikke med på å bestemme at de skulle ha hund. Han kom bare hjem med hunden og sa at hun kunne passe på den. Og attpåtil midt i et samlivsbrudd.

Kanskje ikke det beste utgangspunktet verken for valpen eller for HI.

Anonymous poster hash: 0c0e5...3f2

Skrevet

For en fjott! Godt du kommer deg bort fra dette snart og kan begynne et nytt og fritt liv uten dustemann! Følg litt med på at hunden ikke blir neglisjert helt når dere flytter fra hverandre da. Ring Mattilsynet eller noe sånt!

Skrevet

HI var ikke med på å bestemme at de skulle ha hund. Han kom bare hjem med hunden og sa at hun kunne passe på den. Og attpåtil midt i et samlivsbrudd.

Kanskje ikke det beste utgangspunktet verken for valpen eller for HI.

Anonymous poster hash: 0c0e5...3f2

Enig i det :)

Skrevet

For en fjott! Godt du kommer deg bort fra dette snart og kan begynne et nytt og fritt liv uten dustemann! Følg litt med på at hunden ikke blir neglisjert helt når dere flytter fra hverandre da. Ring Mattilsynet eller noe sånt!

Ja Gud bedre jeg gleder meg til denne galskapen er over!!

Skrevet

Huff håper du snart finner noe snart!

Skrevet

Herrefred, cry me a river. Dump gubben da, om bikkjer er så viktig for deg.

Og les trådene det gjelder før du kommer med pekefinger.

Anonymous poster hash: cf100...ff3

Gjest Mamma 2015
Skrevet

Kanskje det var et siste forsøk fra mannen din på å redde forholdet? En liten hund til familien som han håper du skal engasjere deg i. Et forsøk på å finne på noe hyggelig kanskje. Kanskje ingen god ide av han siden du er sånn ei sur megge..

Jeg hadde blitt overlykkelig om mannen min kom hjem med et kjæledyr til meg. Sier ikke at alle skal være som meg men hva er problemet ditt egentlig? Du skal jo flytte fra han. Er det så forferdelig å overleve hunden til du har kommet deg til hel... ut den døren? Uff, stakkars deg som må passe den litt mens mannen din jobber. Ta deg sammen, og se på det som noe positivt: barnet/barna dine får en lekekamerat som de kan bli glade i.

Skrevet

Kanskje det var et siste forsøk fra mannen din på å redde forholdet? En liten hund til familien som han håper du skal engasjere deg i. Et forsøk på å finne på noe hyggelig kanskje. Kanskje ingen god ide av han siden du er sånn ei sur megge..

Jeg hadde blitt overlykkelig om mannen min kom hjem med et kjæledyr til meg. Sier ikke at alle skal være som meg men hva er problemet ditt egentlig? Du skal jo flytte fra han. Er det så forferdelig å overleve hunden til du har kommet deg til hel... ut den døren? Uff, stakkars deg som må passe den litt mens mannen din jobber. Ta deg sammen, og se på det som noe positivt: barnet/barna dine får en lekekamerat som de kan bli glade i.

Har du lest det første innlegget?

Anonymous poster hash: 3bf22...908

Skrevet

Det kan jo være, mannen virker jo litt sånn dum da... 

Jeg leste den første tråden.

Anonymous poster hash: 4b766...18e

Gjest Mamma 2015
Skrevet

Jepp, og jeg gjentar: hva er problemet? Hun skal jo flytte når som helst.

Skrevet

Jepp, og jeg gjentar: hva er problemet? Hun skal jo flytte når som helst.

Problemet er at hun absolutt ikke vil ha hund, og han mener at hun ikke er glad nok i barna hvis de kvitter seg med den.

Jeg tenker dette kun er for å være den "snille" i denne situasjonen, han kommer med et kjæledyr til barna og mamma sier nei. Skjønner du?

Skrevet

Spurte han hvorfor han ikke tok det opp med meg i dag... Fikk svar.. Du hadde sagt nei!! Selvsagt hadde jeg det, det passer serdeles dårlig og hele greia har blitt til at mamma er slem som ikke liker hunden. Prøver å tvinge meg til å si at jeh ikke vil ha den forran barna.... Er så utrolig stygt gjort!!! Og det er ikke bare å flytte på dagen, huset er ikke ferdig oppusset og alle mine verdier er i huset! Jeg blir nødt å leie en periode og planen var i utgangspunktet å bo her sammen til det kunne selges.... Det går bare ikke nå!!!!

Skrevet

Spurte han hvorfor han ikke tok det opp med meg i dag... Fikk svar.. Du hadde sagt nei!! Selvsagt hadde jeg det, det passer serdeles dårlig og hele greia har blitt til at mamma er slem som ikke liker hunden. Prøver å tvinge meg til å si at jeh ikke vil ha den forran barna.... Er så utrolig stygt gjort!!! Og det er ikke bare å flytte på dagen, huset er ikke ferdig oppusset og alle mine verdier er i huset! Jeg blir nødt å leie en periode og planen var i utgangspunktet å bo her sammen til det kunne selges.... Det går bare ikke nå!!!!

For en idiot! Hva med å finne en hybel til mannen og flytte tingene hans dit+hunden, så er du kvitt begge😝

Anonymous poster hash: a6690...14b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...