Gå til innhold

Noen som har hatt med svigermor på fødsel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en helt fantastisk svigermor. Hun er fantastisk på alle måter. Lyst å spørre henne om hun vil være med når babyen skal ut i april.

Anonymous poster hash: d18f2...822

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da gjør du det, uavhengig av hva andre har gjort. 

Anonymous poster hash: 56970...8a7
Skrevet

Jeg hadde definitivt gjort det hadde jeg vært deg. For en ære for henne også da!! :) Jeg håper at min datter eller fremtidige svigerdatter en gang gir meg muligheten til å være med på en fødsel. For en fantastisk opplevelse det må være. Jeg skulle blitt jordmor jeg altså! :)

Skrevet

Jeg og svigermor er ikke bare i "sviger" forholdet, vi er fortrolige som venner, hun var den beste som var med under alle 4 fødslene her :) Samboeren/mannen, ble gift mellom bar nr 2 og 3 og 4 (3 og 4 er tvillinger) var jo god å ha, men han vet enda ikke hva jeg gikk gjennom, mens hun har vært gjennom det, samtidig er det ikke "blods bånd" mellom oss, så hun følte ikke at hun kjente meg så godt at hun viste eksakt hva jeg trengte :) Hun var så flink og god <3

Anonymous poster hash: bbff1...f97
Skrevet

Jeg hadde svigermor med på fødselen til andremann. Jeg har et mye mye bedre forhold til henne, enn til min egen mor. Har jeg problemer er det slik at jeg kan prate med henne, det kan jeg ikke med mamma. 
For meg var det egentlig ikke så mye å tenke over, jeg ville ha henne der, så da ble hun med. Har aldri angret, og hun var stolt som en hane. Det er virkelig den beste "gaven" jeg kunne gitt henne :)

Hvis det blir en tredjemann, så skal jeg spørre henne på nytt :)

Anonymous poster hash: 51194...4ab

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...