Gå til innhold

Jeg føler meg helt utslitt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er sliten og trøtt døgnet rundt. Klarer ikke se klart og har hodepine hele tiden. Jeg sliter veldig på jobb for tiden. Kjenner jeg er på grensen til å bli utbrent, men har ikke samvittighet til å bli sykmeldt. Er det noe man kan gjøre selv uten å bli sykmeldt for å unngå å bli utbrent?

Anonymous poster hash: 23c70...330
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff. Taper 4500,- i bonus om jeg er sykmeldt også. Er ikke mye, men kjipt å tape såpass fordi jeg er sliten. Jobber i åpent kontorlandskap og det tar også knekken på meg for tiden med alt støyet. Blir bare verre nå som jeg er så sliten

Skrevet

Ta blodprøver for å se om du mangler noe. Ta vårrengjøring i kalenderen, se om du kan sløyfe noe/noen som ikke gir deg noe men koster deg energi. Finn ut hva du gleder deg over, og gjør mer av det. Sørg for godt miljø hjemme og på soverommet. Rent og ryddig, frisk luft, da sover du bedre. Gå en tur på kveldene om du kan. Se på kostholdet, er det optimalt?

Anonymous poster hash: 4f5c6...e7d

Skrevet

Blodprøver ble tatt forrige måned og alt var bra. Har det ryddig og rent hjemme, men blir ikke sliten av husarbeid da mannen gjør mye han også. Kostholdet er så bra som jeg kan få det

Skrevet

Sykemelding kan sikkert være en løsning for å komme seg på bena igjen, men går du tilbake til den gamle hverdagen igjen etterpå, er det bare et spørsmål om tid før du er utslitt igjen. Har du ingen anelse om hva som sliter deg ut? Er det "bare" åpent kontorlandskap? Tenker at du bør prøve å finne ut hva som er årsaken til at du har det slik, og endre på det. Søke ny jobb? Gå ned i stilling? Sikker på at alt er ok fysisk og psykisk?

Anonymous poster hash: 4f5c6...e7d

Skrevet

Prøv å begynne å trene..

Anonymous poster hash: bd2aa...799
Skrevet

Bedre å ta ut en sykmelding for litt tid nå, enn å vente til du er utbrent og risikere å være sykmeldt i flere mnd/år.. En venn av meg gikk for langt, 2 år siden han ble sykmeldt pga utbrenthet, startet så smått opp på jobb igjen nå i februar, men klarer så smått 30% stillingen han driver med nå, målet er jo opp i 100% stilling igjen..

Anonymous poster hash: 52363...4bc
Skrevet

Jeg trener 3 ganger i uken, men energien er like dårlig om jeg trener eller ei 😔

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...