Anonym bruker Skrevet 18. februar 2015 #1 Skrevet 18. februar 2015 http://m.db.no/2015/02/17/kultur/meninger/kronikk/debatt/terrorangrepet_i_kobenhavn/37763121?www=1 Jeg syntes hun sier høyt det ingen andre tør å si. Jeg frykter et uroligere Europa og Norge, og ingen kan beskytte oss. Jeg syntes det er betegnende at det blir opptøyer og massedemonstrasjoner når profeten krenkes på bilder, mens ikke et arabisk lignende fjes er å se når det er tog mot drapene ex i København. Jeg stiller meg undrende til om det er fordi handlingene/drapene har støtte hos majoriteten av muslimene. Hva tror du? Mange fra andre land rømmer sitt eget land fordi de er i fare pga sine ytringer. De kommer så hit hvor det er ytringsfrihet og blir beskyttet av den, samtidig som de knebler vår ytringsfrihet. De vil drepe de som krenker profeten deres. Har du noen tanker rundt dette? Anonymous poster hash: f038c...b41
Nyttårs barn Skrevet 18. februar 2015 #2 Skrevet 18. februar 2015 (endret) Jeg tror det er et svært lite utvalg av muslimer som deler disse oppfatningene. Noe av grunnen til at de ikke støtter mer opp offentlig kan være at det blir "feil" uansett ha de gjør. Hege Storhaug synes jeg er helt på vidda. Verden er ikke slik den engang var, vi har alle slags nasjonaliteter mye tettere inn på oss. Det viser seg at de aller fleste innvandrere støtter opp om norske verdier. Desverre er det mange som befinner seg langt nede på samfunnsstigen med tanke på jobb, bolig, økonomi og posisjon. i mitt barns klasse er nesten halvparten barn av innvandrerforeldre. De beste i klassen er blant disse men desverre også de som klarer seg dårligst. Det er her vi må sette inn ressursene. Endret 18. februar 2015 av Nyttårs barn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå