Gå til innhold

venter nr 4

Anbefalte innlegg

Skrevet

har ingenting ekstra å kjøpe for om jeg skal klare å fullføre studier og beholde huset. heldigvis har jeg spart på alt av utstyr,men stellebordet er helt ferdig samt ullundertøy og bilstolen er over 5 år.hjulene på vogna er pungtert,så litt penger må jeg klare å skrape sammen. jeg har akkurat blitt alene og mangler bare 1 år av et lengre studium. har laget et 3 års budsjett og bytter ut den gode bilen med en billig bil,håper den holder ut studiet. hvorfor tar jeg ikke abort? fordi jeg mener et liv er et liv og dette er begynnelsen på mitt fremtidige barn.jeg kan ikke leve med abort.dessuten har jeg bare 1 usselt lite år igjen så vil økonomien bli veldig god. jeg må klare dette.

Anonymous poster hash: 0619e...8bb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt punktum og avsnitt hadde gjort seg i innlegget ditt. Var ikke så lett å få sammenhengen i det det du skriver.

Skjønte ikke helt om det er noe spesifikt du lurer på eller om du bare lufter noen tanker..

Bilstolen kan du forøvrig bruke. De kan brukes til de er 7-9 år gamle.(men ikke kjøpes brukt om de er eldre enn 5 år)

Anonymous poster hash: 83302...c49
Skrevet

Lykke til, dette går bra. Ett år med dårlig økonomi er ikke mye, minstemann trenger ikke mye det første året, og eldre barn har godt av å lære verdien av penger. Slik er det hos oss også :) Så lenge det blir bedre med tiden er det ingen fare!

Anonymous poster hash: 6916b...60b

Skrevet

gratulerer, så heldig for ungene at de har så mange søsken :)

Jeg har fire søsken selv, og det er bare til velsignelse!

Anonymous poster hash: 0b43b...cd3
Skrevet

Hva slags studie klarer du å fullføre uten grunnleggende kunnskap om grammatikk og setningsoppbygg?

Hva er egentlig meningen med innlegget ditt? Ønsker du råd vedr dårlig økonomi? Ønsker du klapp på skulderen som ikke tar abort?

Anonymous poster hash: 79805...925

Skrevet

jeg skal stå for mitt valg og kjempe for mine barn,men kjenner at det hviler mye annsvar på skuldrene mine og kvir meg til å se venner og familie i øynene når de finner det ut.

kommer fra en konservativ familie og er som sagt nettop separert. på toppen av alt har jeg ikke blitt gravid de siste 5 årene og gynekologen min sa at jeg måtte benytte medisiner om graviditet var et ønske.

derfor var dette en stor overraskelse!

Skrevet

jeg har bare toppkarakter på studiet,har arbeidet hardt da jeg har kraftig dysleksi. målet har vert en mastergrad,må bare legge det bort nå. jeg trenger støtte,folkens.

Skrevet

Barna har jo en far, selv om dere er separert. Du må ikke gi opp mastergraden når du kun har ett år igjen. Dette kommer til å gå fint. Barnas far må steppe inn og ta sin del. Alle klarer et år med motstand. Se på det som en utfordring. Du får vel økonomisk støtte av faren? Og fra Lånekassen, samt engsngsstønad? Løft hodet, rett ryggen, brett opp ermene og gå på!

Skrevet

jeg har bare toppkarakter på studiet,har arbeidet hardt da jeg har kraftig dysleksi. målet har vert en mastergrad,må bare legge det bort nå. jeg trenger støtte,folkens.Anonymous poster hash: 0619e...8bb

Men selv de med dysleksi lærer at det er stor bokstav etter punktum. Latskap kalles det!

Anonymous poster hash: 79805...925

Skrevet

jeg kan dessverre ikke stole på hans økonomiske bidrag,han lover og lyger,i tillegg snakker han stygt om meg utad på en svært utspekulert måte. her har jeg bare meg selv å stole på. men jeg skal klare det.

Skrevet

jeg kan dessverre ikke stole på hans økonomiske bidrag,han lover og lyger,i tillegg snakker han stygt om meg utad på en svært utspekulert måte. her har jeg bare meg selv å stole på. men jeg skal klare det.

Kan ikke mye om dette, men hvis du ikke får støtte fra far, kan du ikke da få det fra NAV og så krever de pengene fra far? Finnes sikkert masse annen støtte å få også. Overgangsstøtte, bostøtte etc. Dette klarer du!

Skrevet

skal møte med nav etter denne eksamen er i boks. takk for tips,jo,jeg har lest mye på nav sine sider.det stemmer det du nevner..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...