Gå til innhold

Hva har du kjøpt på Mammut?

Anbefalte innlegg

Skrevet

noe å anbefale? :)

Anonymous poster hash: 62c11...592

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingenting, det er ikke noe poeng å kjøpe bare fordi et er billig!

Anonymous poster hash: 48722...419
Skrevet

Ingenting, det er ikke noe poeng å kjøpe bare fordi et er billig!

Anonymous poster hash: 48722...419

Idiotsvar. HI spør jo om noen har noen bøker å anbefale, det er jo det stikk motsatte av å kjøpe bare fordi det er billig. Det virker som om du tror det bare er dritt å få kjøpt på Mammutsalg, og i såfall er du dårlig orientert.

HI, jeg har ikke kjøpt noe i år, jeg fant ikke noe som fristet.

Anonymous poster hash: 5992b...853

Skrevet

Ser norsk etymologisk ordbok er satt ned til 299. Den er jo utrolig nyttig å ha. Og så sikler jeg litt på champagneboken til Richard Juhlin, omtalt som en praktbok.

Får ta en tur ned i dag:) Kan jo finne supre julegaver sikkert.

HI

Skrevet

Jeg har kjøpt noen barnebøker, en faktabok om verden, en prinsessebok og noen slike billedbøker.

Av voksenbøker var det ikke mange bøker jeg ikke hadde lest i år, så jeg hadde de fleste fra før. Men om du ikke har lest Stormen enda så kan jeg anbefale den, bøkene til denne forfatteren er veldig bra (Frode Granhus)

Shantaram er en helt fantastisk bok

Fatimas hånd er bra.

Lavendelhagen likte jeg.

Frost i mai er en veldig enkel og lettlest bok som fenger, skikkelig krype opp i sofaen under pleddet og kose seg bok.

De usynlige og Anger av Roy Jacobsen er bra, jeg liker bøkene hans.

Så er det jo Vi sees i morgen av Tore Renberg.

Englevaktene må du lese, om du ikke har lest noe av Kristina Ohlsson før kommer du til å få dilla. Det er en skikkelig god krimforfatter, jeg har lest alle bøkene hennes.

Et offer til Molok er veldig bra synes jeg, jordnær krim hvor de menneskelige relasjonene spiller viktige roller.

Dødsskipet er creepy.

McDermid og Jørgen Brekke har bøker på årest mammut, gode forfattere begge, jeg har lest alle bøkene deres.

Springflo er også verdt å merke seg, det forfatterparet kommer vi nok til å høre mye fra i årene som kommer

I det hele tatt mye bra på mammut'en, men jeg leser altfor mye å klarer ikke vente til bøkene kommer på salg ;)

Anonymous poster hash: 4d899...a1c
Skrevet

Denne er god (har bare lest ett kapittel, men antar at resten er likedan) Langt fra Stammen - om når barnet har utfordringer som blir krevende for foreldrene. Disse er tatt med Døvhet, kortvokst, Downs syndrom, autist, schizofreni, funksjonshemmet, vidunderbarn, voldtektsunnfanget, kriminell, transkjønnet. En givende, tankevekkende bok!

Andre bøker: En liten prinsesse, onkel Toms hytte, Jungelboken

Lurt å handle på mammut, kan spare mange kroner og tid på å handle gaver for hele året!  

Skrevet

Ser norsk etymologisk ordbok er satt ned til 299. Den er jo utrolig nyttig å ha. Og så sikler jeg litt på champagneboken til Richard Juhlin, omtalt som en praktbok.

Får ta en tur ned i dag:) Kan jo finne supre julegaver sikkert.

HI

Jeg har etymologisk ordbok fra før, den er utrolig underholdende. Ville helt klart ha brukt tre hundrelapper på den!

Anonymous poster hash: 5992b...853

Skrevet

Jeg har kjøpt Verdensarven av Petter Hanneberg. Praktbok om byer/steder på UNESCOs verdensarvliste. Anbefales om du liker å reise eller bare generelt er fascinert av verdens mange vakre plasser:-)

Anonymous poster hash: 45334...3e4

Skrevet

Jeg kjøpte flere barnebøker for å ha liggende som bursdagsgaver.Til barnas små venner :Nikke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...