Anonym bruker Skrevet 18. februar 2015 #1 Skrevet 18. februar 2015 Holdt meg unna søtsaker i 4 uker. Første gang jeg spiste det igjen føltes det som jeg hadde vert på fylla. Skikkelig uggen. I går var jeg i bursdag og spiste endel kaker. I dag føler jeg meg sliten, vondt i hode og dårlig humør. Flere som reagerer slik? Har igrunn ikke lagt merke til det så godt før nå de siste mnd. Anonymous poster hash: b84bc...d51
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2015 #2 Skrevet 18. februar 2015 Jeg reagerer også sånn Anonymous poster hash: f3c2f...3d0
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2015 #3 Skrevet 18. februar 2015 Jeg pleier å få skikkelig vondt i magen. I tillegg blir jeg så trøtt, så trøtt... Anonymous poster hash: b01ff...807
Birdie Birdie Nam Nam Skrevet 18. februar 2015 #5 Skrevet 18. februar 2015 Samma her. Får også mye luft i magen, tarmbakteriene har full fest når de får servert sukker. Ellers skjelven og uvel.
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2015 #6 Skrevet 18. februar 2015 Tror jeg må begynne å holde meg unna søtsaker. Ikke at jeg er overvektig, men er slitsomt å bli så trøtt og grinete. Går utover de rundt meg også En bursdag til i morgen, så får prøve å begrense meg... HI Anonymous poster hash: a477f...849
MammantilNurket Skrevet 18. februar 2015 #7 Skrevet 18. februar 2015 Jeg går rett i taket. Er det mye e-stoffer, som f.eks. i smågodt, blir jeg amper og småhissig
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2015 #8 Skrevet 18. februar 2015 Jeg blir veldig trøtt. I tillegg har jeg revmatisme og merker at jeg blir mye verre i ledd og hele kroppen når jeg har spist usunt en dag eller to.. det kan sitte igjen i noen ukes. føler meg veldig fin i formen så lenge jeg har et bra kosthold Anonymous poster hash: ae753...0c6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå