Gå til innhold

Flere som reagerer om de spiser "mye" sukker?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Holdt meg unna søtsaker i 4 uker. Første gang jeg spiste det igjen føltes det som jeg hadde vert på fylla. Skikkelig uggen. I går var jeg i bursdag og spiste endel kaker. I dag føler jeg meg sliten, vondt i hode og dårlig humør. Flere som reagerer slik?

Har igrunn ikke lagt merke til det så godt før nå de siste mnd.



Anonymous poster hash: b84bc...d51
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg reagerer også sånn :)

 

Anonymous poster hash: f3c2f...3d0

Skrevet

Jeg pleier å få skikkelig vondt i magen. I tillegg blir jeg så trøtt, så trøtt...

 

Anonymous poster hash: b01ff...807

Skrevet

Samma her. Får også mye luft i magen, tarmbakteriene har full fest når de får servert sukker. Ellers skjelven og uvel. 

Skrevet

Tror jeg må begynne å holde meg unna søtsaker. Ikke at jeg er overvektig, men er slitsomt å bli så trøtt og grinete. Går utover de rundt meg også ;) En bursdag til i morgen, så får prøve å begrense meg... HI



Anonymous poster hash: a477f...849
Skrevet

Jeg går rett i taket. Er det mye e-stoffer, som f.eks. i smågodt, blir jeg amper og småhissig :o

Skrevet

Jeg blir veldig trøtt. I tillegg har jeg revmatisme og merker at jeg blir mye verre i ledd og hele kroppen når jeg har spist usunt en dag eller to.. det kan sitte igjen i noen ukes. føler meg veldig fin i formen så lenge jeg har et bra kosthold



Anonymous poster hash: ae753...0c6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...