Gå til innhold

Hvordan ville du håndtert dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Datteren min på 5 år stjal en leke i butikken! Hun vet at det ikke er lov, så hun gjemte den i lomma og da vi kom hjem forsøkte hun å gjemme den på rommet. Jeg kom over henne og spurte da om hun hadde tatt noe og hun svarte nei...

Anonymous poster hash: aa27b...df7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville tatt med meg barnet til butikken og forklart dette for sjefen. Latt barnet komme med en unnskyldning!

Anonymous poster hash: b4754...84a

Skrevet

Tatt med jenta tilbake for å levere, eventuelt betale for den.

Skrevet

Da går dere begge tilbake. Hun leverer den og sier unskyld. 

Anonymous poster hash: bd2e0...11d
Skrevet

Hvis du vet at hun har stjålet, hvorfor spør du? Ikke gi henne sjansen til å lyve, da får hun det bare enda vondere inni seg. Jeg ville sagt at jeg vet hun har stjålet og at dere må gå tilbake til butikken og levere det tilbake.. Ingen konsekvens utover det, men du må jo snakke med henne.. det er klart det er fristende, men det er ikke i orden osv..

Anonymous poster hash: 3ab3a...3e3

Gjest ronja røverdatter
Skrevet

RIng butikken, be om å få snakke med en leder og avtal at dere kommer og leverer leken tilbake igjen. Jeg ville ha ringt på forhånd slik at den som dere skal snakke med kan få forberedt seg.

Hvis leken er åpnet slik at dere må betale for den, hadde jeg tatt ut penger og latt barnet betale, men hun hadde ikke fått beholde leken etterpå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...