Anonym bruker Skrevet 18. februar 2015 #1 Skrevet 18. februar 2015 Hei! Er ganske grønn på det med pulsklokke. Ønsker å kjøpe meg ei, men som sagt så vet jeg for lite til å ane hvilken jeg bør kjøpe. Jeg jogger og sykler for det meste. Har ett ganske tynt håndledd om det har noe å si. Blir meget takknemlig for svar.. Anonymous poster hash: 138a9...d5e
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2015 #2 Skrevet 18. februar 2015 Jeg har en garmin, det er GPS-funksjon og ellers alle funksjoner jeg trenger. Om du sykler endel bør du kjøpe en som også er beregnet på det! Anonymous poster hash: 201cd...e4c
Pobie Skrevet 18. februar 2015 #3 Skrevet 18. februar 2015 Kommer an på hvilke funksjoner du vil ha. Jeg har en Mio Link, som kun måler puls og sender infoen til telefonen min. Jeg bruker appen Endomondo med den. Hvis du vil ha GPS osv, skal Tomtom være veldig bra, men den er ganske stor så du kan ikke bruke den i hverdagen, kun til trening. Garmin ser bra ut, men jeg har ingen erfaring med dem. De billige variantene er ikke spesielt nøyaktige, så de lønner seg å bruke litt penger på dem.
Oktoberrose Skrevet 18. februar 2015 #4 Skrevet 18. februar 2015 Jeg har en Polar M400, ikke hatt den så lenge men veldig fornøyd så langt. Den er med GPS, litt ok hvis du jogger mye ute. Har også tynne håndledd, men denne går fint. Den registrerer også hverdagsaktivitet og skritt, og gir et lite signal når man har vært stillesittende for lenge. Bare et lite pip, så det er ikke plagsomt i det hele tatt. Også blir det litt artig å prøve å nå aktivitetsmålet hver dag som klokken har satt basert på dine opplysninger. Før hadde jeg et monster av en Garmin-klokke som jeg aldri klarte å bruke...mulig de har blitt mer funksjonable nå. Suverent når du er på spinning også. Har ikke prøvd den ute på sykkeltur enda. Har også en annen Polar-klokke RC5 (ellernosånt), som funker mer enn godt nok hvis du ikke ønsker GPS. Liker Polar sine veldig godt, anbefales
Gjest Gul stjerne Skrevet 18. februar 2015 #5 Skrevet 18. februar 2015 Hvis du er ute etter pulsen din og kaloriforbruket når du trener, er det godt nok med ei pulsklokke som er enkel og billig. Eller så kan du google "best i test pulsklokke" og lese deg opp.
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2015 #6 Skrevet 18. februar 2015 Tusen takk damer! Anonymous poster hash: 138a9...d5e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå