Anonym bruker Skrevet 18. februar 2015 #1 Skrevet 18. februar 2015 Hvordan pynter dere til dåp? Har dere bordkort? Hvilke kaker? Hva slags klær har du på deg selv? Enn dåpsbarnet etter kirka? Regner med dåpskjolen tas av når gudstjenesten er over... Vi har tenkt å servere tapas fra cateringfirma, men kanskje ha noe ekstra/annet til barna. Hva kan det være? Anonymous poster hash: 1eca8...d0f
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2015 #2 Skrevet 18. februar 2015 Jeg hadde hvit duk og farget sisoflor på bordet, Ellers var temafargen lys lilla til jente og lys grønn/lys blå til gutt. Pyntet bordet med kubbelys, telys i små telysestaker, hvite miniorkideer. Hadde ikke bordkort Av kaker hadde vi kjøpt dåpskake(marsipan), og jeg laget selv sjokoladekake, fromasjkake, pavlova, fruktsalat m/ is, gele og sjokoladepudding med vaniljesaus, karamellpudding, multekrem med krumkaker. Til barna kan du f eks lage kjøttboller eller karbonader med potetmos Jeg hadde på meg en kjole, men ikke sånn veldig pynta. dåpsbarna hadde en fin kjole og body med krage, vest og mørk bukse etter dåpen Anonymous poster hash: 8403e...63d
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2015 #3 Skrevet 18. februar 2015 Takk! Flere? HI Anonymous poster hash: 1eca8...d0f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå