Anonym bruker Skrevet 18. februar 2015 #1 Skrevet 18. februar 2015 Sol, varme og lange dager!! Det blir kos!! Anonymous poster hash: c3d00...f9c
Gjest Skrevet 18. februar 2015 #2 Skrevet 18. februar 2015 Du er ikke alene om dette. I dag har jeg såkalt "bad hairday" og hater vintern mer og mer. Og ser med stor beundring på snøen som blitt regnet vekk i natt. Sommer, sol, varme, latter, kle seg i singlet & skjørt, grille og lange kvelder
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå