Gå til innhold

Wee, jeg har fått time til ordinær UL!!


💜💜💜

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulerer :) Da har du vært på din første svangerskap kontroll da?!?

Den drøyer jeg så lenge som mulig så min ordinære UL blir vel etter uke 20 :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første kontroll er i neste uke.. Men var hos legen pga kvalme, måtte gå litt ned i stilling. Så han må ha sendt henvisning da. Overraska blei jeg ihvertfall:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, jeg mente ikke at jeg ville vente til etter uke 20, bate at jeg drøyet førate svangerskaps kontroll lengst mulig. Da tenker jeg at jeg automatisk havner i et slags kø system og får sen oul.

Samme for meg egentlig da jeg ender opp med 4 uler før den ordinære.

Sånn er det å ha opplevd MA gitt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal når jeg er ca. 18+4. Gleder meg så! Lenge å vente, men plutselig er vi der. Har satt opp en nedtelling av dager på telefonen.. ;) Det blir gøy å se den lille igjen, og sannsynligvis få vite kjønn:) Åhh, kan nesten ikke vente!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt første svangerskapskontroll idag. Hvor lang tid tok det før dere fikk innkallingen etter at henvisning var sendt inn?

Legen skrev foreløpig termin 4.sept, altså at jeg er i uke 15, selv om jeg bare er i uke 12. Dette fordi siste syklusen min var veldig lang, og siste mens var i slutten av november, mens eggløsning var en mnd senere igjen. Han sa at termin korrigeres første ultralyd, men det betyr jo at min ordinære ul blir mest sannsynlig om noen uker og ikke i min "ekte" uke 17-19.. Vurderer derfor å avbestille privat ultralyd, da de antagelig blir tette...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt første svangerskapskontroll idag. Hvor lang tid tok det før dere fikk innkallingen etter at henvisning var sendt inn?

Legen skrev foreløpig termin 4.sept, altså at jeg er i uke 15, selv om jeg bare er i uke 12. Dette fordi siste syklusen min var veldig lang, og siste mens var i slutten av november, mens eggløsning var en mnd senere igjen. Han sa at termin korrigeres første ultralyd, men det betyr jo at min ordinære ul blir mest sannsynlig om noen uker og ikke i min "ekte" uke 17-19.. Vurderer derfor å avbestille privat ultralyd, da de antagelig blir tette...

Jeg fikk innkallingen noen dager etter første kontroll. er 15 uker i dag og har time 30.3. Da er jeg 18 uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde første legetime mandag forrige uke og fikk innkalling i slutten av uka. Er 14 uker i dag, men har ikke fått time før om 6 uker altså når jeg er 20 uker på vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...