Anonym bruker Skrevet 18. februar 2015 #1 Skrevet 18. februar 2015 Hvor lang tid gikk det fra første besøk hos legen til du fikk diagnosen? Hva slags tiltak/behandling er satt i gang? Anonymous poster hash: 253e3...0d8
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2015 #2 Skrevet 18. februar 2015 Henvist til revmatolog av fastlegen, så et par ukers venting, fikk diagnosen av førstnevnte etter en måneds tid (tok masse andre prøver også). Anonymous poster hash: 301a0...fea
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2015 #3 Skrevet 18. februar 2015 Jeg har fått diagnosen av kiropraktor, naprapat, fysioterapeut og privatpraktiserende revmatolog. Synes det det er greit å ha en forklaring på mine evige smerter i ledd og muskler, hodepine, øresus og div andre plager. Men noen spesielle tiltak er ikke satt igang, er jo ingenting å gjøre med denne sykdommen. Jeg har smertestillende jeg kan ta ved behov og passer på å holde kroppen sterk, smidig og normalvektig. Så lever jeg bare livet mitt med fibro, går greit det så lenge jeg tar noen hensyn. Trening er det viktigste du kan gjøre, for meg er det også viktig med en jobb hvor jeg er mye i bevegelse, jeg stivner og blir verre om jeg sitter for lenge rolig. Anonymous poster hash: 003eb...b3e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå