Anonym bruker Skrevet 17. februar 2015 #1 Skrevet 17. februar 2015 Jeg er ute etter ett billig nettbrett å kom over ASUS transformer pad TF103CX til 1700r,å syns det var grei pris. Liker også at det er stor skjerm på den Noen som har efaringer med den? Anonymous poster hash: f6e95...f4e
Mia_73 Skrevet 18. februar 2015 #2 Skrevet 18. februar 2015 Jeg er ute etter ett billig nettbrett å kom over ASUS transformer pad TF103CX til 1700r,å syns det var grei pris. Liker også at det er stor skjerm på den Noen som har efaringer med den? Anonymous poster hash: f6e95...f4e Jeg har et 7 tommers nettbrett fra asus fra før og var veldig fornøyd, ville ha et med større skjerm og kjøpte denne asusen du nevner. Måtte dessverre returnere det etter noen dager da det ikke ladet mer enn 68% selv om det sto lenge i stikkontakten. Dermed var også tiden jeg kunne bruke det betydelig redusert. Venter nå å få tilsendt nytt, håper det er bedre.
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2015 #3 Skrevet 18. februar 2015 Håper det var ett unntak å at det ikke er sånn nettbrettene er. Anonymous poster hash: f6e95...f4e
me_87 Skrevet 18. februar 2015 #4 Skrevet 18. februar 2015 Hadde jeg heller gått for Lenova A10-70. Den har stor skjerm,er billigere enn asus og er bedre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå