Gå til innhold

Hvor ofte bommelommer du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet, ekkelt. Beklager.

Kan bommelomme inntil 4 gng om dagen.. Normalt?

Anonymous poster hash: c7571...83f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det hender jeg bommelommer så ofte. La meg gjette, du er også en gjestebæsjer? 

Anonymous poster hash: 84470...b81
Skrevet

Aldri. Hender jeg bæsjer, eller noen ganger driter. Intill fire ganger om dag er vel normalt. 

Anonymous poster hash: fb0dc...904
Skrevet

Bommelommer hver gang jeg må bimmelimme.

Anonymous poster hash: 491de...8aa

Skrevet

Aldri. Hender jeg bæsjer, eller noen ganger driter. Intill fire ganger om dag er vel normalt. 

Opplys meg; Hva er forskjellen på å drite og bæsje?

Skrevet

Aldri. Hender jeg bæsjer, eller noen ganger driter. Intill fire ganger om dag er vel normalt. Anonymous poster hash: fb0dc...904

Opplys meg; Hva er forskjellen på å drite og bæsje? Anonymous poster hash: 84470...b81

Drittsekker driter, vi andre bæsjer.

Anonymous poster hash: d4351...e3f

Skrevet

Visste denne ville komme.

Er det mulig å oppnå noen konstruktive og ikke slik forutsigbar kommentarslenging?

Skrevet

Er det mulig å oppnå noen konstruktive og ikke slik forutsigbar kommentarslenging?

Haha, forventet du virkelig seriøse svar med en slik overskrift?

Anonymous poster hash: 491de...8aa

Skrevet

Når man bruker ord som bommelom? Nei. 

Skrevet

Joda, det er fullt mulig!

Skrevet

Neste gang du ønsker seriøse svar på et slikt spørsmål, skriver du selv en seriøst hovedinnlegg. Eksempel:

Overskrift: Hyppig avføring

Innlegg: Jeg har avføring så ofte som 4 ganger om dagen. Lurer på om det er normalt? Noen andre som har det slikt?

Skrevet

Hvis jeg er på besøk kan jeg godt gå en hel helg uten å ha avføring. 
Hjemme er det alt fra 1 til 4 ganger om dag. Men kommer litt an på, varierer fra dag til dag. Men bæsjer alltid, ALLTID! etter frokost! 

Anonymous poster hash: 15b70...96e
Skrevet

Kan svare jeg. Vanligvis gjør jeg det en gang daglig, ikke til fast tid, det kan være når som helst på dagen. Noen dager er den litt treg og får ut bare litt, og så kan resten komme senere. Innimellom kan jeg også hoppe over en dag, og da er det ekstra mengde som kommer når den først kommer. Grunnen til at dette varierer er selvfølgelig ujevn aktivitet og kosthold.

Jeg føyer til at jeg aldri prøver å holde meg fordi jeg tilfeldigvis er på besøk til noen eller er på diverse tilstelninger. En avføring er en naturlig prosess som jeg synes skal få fri utfoldelse.

Ser dere nå at det går an å svare ordentlig på det som blir spurt om? Velger likevel anonymknappen ;-)

Anonymous poster hash: 4e0f9...2fd

Skrevet

Takk for seriøse svar:)

Skrevet

1-2 ganger i uken. Sjeldent, men har alltid vært sånn.

Anonymous poster hash: 46650...fdf

Skrevet

Kan svare jeg. Vanligvis gjør jeg det en gang daglig, ikke til fast tid, det kan være når som helst på dagen. Noen dager er den litt treg og får ut bare litt, og så kan resten komme senere. Innimellom kan jeg også hoppe over en dag, og da er det ekstra mengde som kommer når den først kommer. Grunnen til at dette varierer er selvfølgelig ujevn aktivitet og kosthold.

Jeg føyer til at jeg aldri prøver å holde meg fordi jeg tilfeldigvis er på besøk til noen eller er på diverse tilstelninger. En avføring er en naturlig prosess som jeg synes skal få fri utfoldelse.

Ser dere nå at det går an å svare ordentlig på det som blir spurt om? Velger likevel anonymknappen ;-)

Anonymous poster hash: 4e0f9...2fd

Ca slik for meg også en gang daglig, som regel etter frokost, kommer litt an på om jeg stresser om morgenen eller ikke.

Enig i det andre også ang. kosthold og aktivitet og om man gjør det når man er på besøk.

(trodde seriøst det bare var barn under to år som bommelommet :P  men greier å svare ordentlig likevel ;) )

Anonymous poster hash: 3f421...b69

Skrevet

Tja, har tarmsykdom så nå om dagen er det vel 10-15 ganger pr dag.

Til vanlig 4-6.

Anonymous poster hash: 32d9d...237

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...