Anonym bruker Skrevet 17. februar 2015 #1 Skrevet 17. februar 2015 Hvor ofte syns du det er greit å proklamere sin kjærlighet til hverandre på Facebook? Jeg er helt for kjærligheten, men når statusoppdateringene kommer hyppig som en Ludostore reklame føler jeg meg nesten spammet ned. Ja, jeg vet hvordan jeg kan endre innstillingene for å unngå å se dette. Men det jeg lurer på er hva som ligger bak et slikt behov for offentlig proklamering av et pars følelser for hverandre. Er du en som elsker hemningsløst på facebookveggen din og kanskje kan opplyse meg litt? Anonymous poster hash: 2c4ba...df9
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2015 #2 Skrevet 17. februar 2015 Et forhold som ikke synes på Facebook er som regel et bedre forhold enn alle de som synes til en hver tid. Anonymous poster hash: 9a8ea...bb7
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2015 #3 Skrevet 17. februar 2015 Tja, det hjertet er fullt av renner munnen over med.. thats it Anonymous poster hash: d394f...f0a
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2015 #4 Skrevet 17. februar 2015 Jeg har inntrykk av at noen vil at andre skal tro de er superlykkelige, og at det er utrolig viktig for dem. Har kjent et par slike som etter en liten stund har skilt seg faktisk. Så det er aldeles ikke sikkert at de er så lykkelige som du tror, de bare vil at du skal tro det. Anonymous poster hash: 74880...271
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2015 #5 Skrevet 18. februar 2015 Jeg tenker at kanskje noen av dere med det synet som kommer fram her er litt misunnelige. Min mann skriver stadig en søt hilsen, legger ut er hyggelig bilde eller en koselig status om oss. Og vi har det ganske så flott skal jeg si dere😊 Føler meg bare heldig jeg, som har en mann som gir meg oppmerksomhet på mange måter. Han kan gi meg er kyss uten å bry seg om hvem som er i nærheten. Han sløser med kjærlighet, og jeg liker det 😊 Andre får tro hva de vil om oss på Facebook. Han syns det er hyggelig, og det syns jeg også 😊 Anonymous poster hash: ab2da...948
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2015 #6 Skrevet 18. februar 2015 Nei, er ikke misunnelig! Ikke litt en gang! Jeg er bare helt oppriktig forundret og lurer på hva som ligger bak behovet å daglig, flere ganger om dagen utbrodere følelsene for partneren eller hverandre. Anonymous poster hash: 2c4ba...df9
klg,2 boys now:) Skrevet 18. februar 2015 #7 Skrevet 18. februar 2015 Alle de jeg vet som har sånne forhold på fb har det ikke enkelt hjemme,dessverre. Hadde de jobbet med forholdet istede for bruke så mye tid på og promotere hvor 💕lykkelig💕de er...
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 18. februar 2015 #8 Skrevet 18. februar 2015 Trodde det var en kjent sak at de som gjør sånt, enten er veldig unge eller så sliter dem i forholdet og vil dekke over det med å proklamere sin "kjærlighet" på fb.
soleia Skrevet 18. februar 2015 #9 Skrevet 18. februar 2015 Jeg tenker at kanskje noen av dere med det synet som kommer fram her er litt misunnelige. Min mann skriver stadig en søt hilsen, legger ut er hyggelig bilde eller en koselig status om oss. Og vi har det ganske så flott skal jeg si dere Føler meg bare heldig jeg, som har en mann som gir meg oppmerksomhet på mange måter. Han kan gi meg er kyss uten å bry seg om hvem som er i nærheten. Han sløser med kjærlighet, og jeg liker det Andre får tro hva de vil om oss på Facebook. Han syns det er hyggelig, og det syns jeg også Anonymous poster hash: ab2da...948 Men kvifor i all verda skal kjærleiken proklamerast til alle på facebook? Det er mogleg å sende personlege meldingar eller evt sms. Andre er mindre interesserte i desse kjærleikserklæringane, og det heile oppleves litt som eit spel for galleriet.
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2015 #10 Skrevet 18. februar 2015 Et av de parene jeg vet som ofte viser sin kjærlighet til hverandre på FB er faktisk bare strålende forelska, etter flere år. De var begge litt "voksne" da de fant hverandre og er vel lykkelig over at de endelig fant kjærligheten. Litt voldsomt for omverden, men noen er vel sånn at de bare bobler over av kjærlighet og gjerne vil dele det med alle Anonymous poster hash: 5b36a...5b2
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2015 #11 Skrevet 18. februar 2015 Er ikke sånn at det er daglige utbroderinger. Mannen jobber mye borte, og da hender det at han en gang i løpet av uka kommenterer et gammelt bilde av meg, skriver en hyggelig hilsen på veggen min eller lignende. Syns jo det er fryktelig merkelig om folk tenker at vi har problemer av den grunn. Vet ikke om det er mer naturlig for oss siden han kan være borte i et par uker om gangen, og at kanskje "erklæringene" hadde vært færre om han hadde hjemmejobb. Jeg syns i alle fall det er hyggelig med all oppmerksomheten han gir, og i tillegg har vi et godt samliv, og er en fin og lykkelig familie med barna våre. Anonymous poster hash: ab2da...948
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2015 #12 Skrevet 18. februar 2015 I min krets er det også slik at de som er mest høylytte om dette er de med størst problemer. Et av parene krangler så fillene fyker støtt og stadig og man vet knapt fra dag til dag om de er sammen eller ikke, og der er det love you og nuss og suss og ikke måte på på offentlig vegg annenhver dag. Et annet par er det mannen som stadig sender kjærlighetsærklærlinger til sin kone, hun er så vakker og deilig og høyt elsket og blablabla, men i neste åndedrag er mannen utro etter noter. Dette vet alle, og hun vet også, og tilgir hele tiden mens hun gråter på venners skuldre. Joda, takke meg til, de driter seg jo bare ut. Der det er ekte, trenger man ikke rope det ut over hele verden. Da vet man det og trenger ikke store ord og spill for galleriet. Handling veier mer enn tusen ord, og ikke minst fjas på fb! Anonymous poster hash: fba4d...c94
soleia Skrevet 18. februar 2015 #13 Skrevet 18. februar 2015 Er ikke sånn at det er daglige utbroderinger. Mannen jobber mye borte, og da hender det at han en gang i løpet av uka kommenterer et gammelt bilde av meg, skriver en hyggelig hilsen på veggen min eller lignende. Syns jo det er fryktelig merkelig om folk tenker at vi har problemer av den grunn. Vet ikke om det er mer naturlig for oss siden han kan være borte i et par uker om gangen, og at kanskje "erklæringene" hadde vært færre om han hadde hjemmejobb. Jeg syns i alle fall det er hyggelig med all oppmerksomheten han gir, og i tillegg har vi et godt samliv, og er en fin og lykkelig familie med barna våre. Anonymous poster hash: ab2da...948 Ein gong i veka, frå ein mann som arbeidar heimeifrå hadde eg nok berre syntes var småkoseleg. Eg tenkjer meir på par som eg mistenkjer av og til sit ved sida av kvarandre i sofaen og publiserar kjærleiksmeldingar på veggen til kvarandre, når dei heller kunne sagt det ansikt til ansikt.
Gjest Mamma 2015 Skrevet 18. februar 2015 #14 Skrevet 18. februar 2015 Jeg er for mye mye kos, kjærlighet og fine ord i hverdagen men ikke på facebook. Vi kan jo ringe, eller sende sms. Det er jo litt privat
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2015 #15 Skrevet 18. februar 2015 For meg virker det temmelig unaturlig. Anonymous poster hash: 01dfb...20f
Gjest Gul stjerne Skrevet 18. februar 2015 #16 Skrevet 18. februar 2015 Er det ikke bare fordi de er superforelsket og ikke klarer å la være? Jeg synes vi må bestrebe oss på å være så rause at vi gleder oss over andres høylydte kjærlighet. Og dette mener jeg av hele mitt triste og nyskilte hjerte ❤
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå