Anonym bruker Skrevet 17. februar 2015 #1 Skrevet 17. februar 2015 jeg har en vond barndom, med mye traumer. Har diagnosen PTSD. Har en veldig sterk redsel for å være der traumene fant sted. Så er aldri der med mindre jeg må. Min far bodde der helt til forrige uke. Da tok namsmannen å plomberte huset. Jeg måtte dit forrige uke og prate med namsmannen pga mine gjenstander som han (faren min) blokkerer for. Jeg var der 3 dager etterhverandre. Etter det har jeg hatt vondt i magen. Vært kvalm og fått verre smerter etter mat. Det sitter i enda. Men idag fikk jeg akutt vondt i magen, satt på do og gjorde mitt. Og så ble jeg svimmel, kvalm, og sterke smerter i magen. Var også veldig blek. Er dette noe som mest sannsynlig kommer pga angst/traumer? Samboer mener det, mens jeg synes det er for lang tid etter.... Anonymous poster hash: d09db...5f3
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2015 #2 Skrevet 17. februar 2015 Kom deg til lege. Jeg hadde selv en jævlig barndom, fortrengte det meste. Ting kom gradvis tilbake. Og 20 år gammel, da var det 4 år siden jeg bodde hos mine foreldre, og jeg bodde langt unna og følte jeg hadde det bra. Men slet skikkelig med magen, hadde magesår, brokk og lukkemuskel som ikke virket. Dette var nok kroppen sin måte og reagere på det i barndommen. Anonymous poster hash: 5bb31...fc2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå