Anonym bruker Skrevet 17. februar 2015 #1 Skrevet 17. februar 2015 Jeg har kjøpt ett bilsetet men klarte med ett uhell å bestille feil farge å vil dermed sende setet i retur. beltestolen kom kun oppi en pappeske uten noe annen beskyttelse. Det har resultert i at pakken allerede ser ganske stygg ut på utsiden. Altså den er ikke ødelagt men det er stygge hakk i esken. Jeg sendte mail med bilder til nettbutikken for å vise at sånn så den ut allerede før jeg sender den i retur. Men hvordan ville dere sendt den tilbake? Ville dere pakket den inn for å beskytte? Eller hadde dere tenkt at når nettbutikken kan sende den sånn,så kan du sende den tilbake på samme måte uten beskyttelse rundt? Det letteste er jo å bare sende den sånn som den er nå,å blir jo dyrere om jeg skal begynne å pakke den inn å sånt.. Anonymous poster hash: bd6c6...60a
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2015 #2 Skrevet 17. februar 2015 Send den tilbake som den er, men ikke kjøp av dem igjen uten å forvisse deg om at de pakker den skikkelig inn. Man skal være forsiktig med bilseter. Anonymous poster hash: 8c709...6cb
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2015 #3 Skrevet 17. februar 2015 Skjønte ikke helt hvorfor det bare var 79 kr i frakt på ett bilsetet,nå skjønner jeg hvorfor! Var ingen beskyttelse rundt setet,det var kun oppi en vanlig pappeske. Anonymous poster hash: bd6c6...60a
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2015 #4 Skrevet 17. februar 2015 Ett setet faktisk Anonymous poster hash: 15091...5ef
me_87 Skrevet 17. februar 2015 #5 Skrevet 17. februar 2015 Kommer pakken frem skadet så er det du som erstatte den! Det hadde hvertfall ikke jeg giddet å risikere når du heller kan bruke en 100-lapp på innpakning.
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2015 #6 Skrevet 17. februar 2015 Kjøper man virkelig bilsete via nettbutikk? Det kjøper jeg fra en fysisk forretning der jeg også kan få dem til å montere setet for meg. Anonymous poster hash: f50f2...78b
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2015 #7 Skrevet 17. februar 2015 En beltestol er jo så enkel å bruke at jeg trenger ikke noe veiledning. Har jo kjøpt ett setet som har kommet bra ut i tester,å ser ikke problemet med å kjøpe setet over nettet istedenfor i butikken. Er mange gode tilbud på nettet. Har kjøpt flere seter på nettet før å har aldri opplevd at noen pakker varen så dårlig som denne nettbutikken,så har nok bare vært uheldig med nettbutikken jeg brukte nå. Anonymous poster hash: bd6c6...60a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå