Gå til innhold

Leilighet med 1 soverom...1 voksen og 2 barn....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Slektninger av meg som bor slik. Jentene er 11 og 12 år og ene sover på sofa i stua og andre I dobbeltseng med moren på det ene rommet...syns synd på barna jeg. Hva syns dere? Moren er ellers en aktiv og engasjert mamma...

Anonymous poster hash: 92063...705

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da hadde ungene fått soverommet og jeg hadde tatt sofaen. Skulle bare mangle mener jeg.

Anonymous poster hash: fb330...8f2

Skrevet

Trenger ikke være synd på barna, men personlig ville jeg latt barna dele soverommet og selv sovet på sofaen.

Anonymous poster hash: 28613...40f

Skrevet

Ungene er overhode ikke samstemte og har helt forskjellige interesser.Krangler alltid. Hun sov sover med mor har gjort det hele livet.Moren klarer ikke å sove på sofaen.

Skrevet

Jeg ville nok tenkt at det var greiest om barna hadde fått soverommet og den voksne sov på stua, men det er jo mulig at det ene barnet for eksempel sover urolig og at det er grunnen til at barna ikke deler rom.

Anonymous poster hash: 94c93...f67

Skrevet

Vil det si at det ene barnet har et eget rom med egne ting, mens det andre barnet ikke har det?

Anonymous poster hash: 5fc1e...366
Skrevet

Jeg tenker at det er den boligen hun har råd til og gjør det beste ut av det.

Skrevet

Ja. Det er slik at ingen av de ha noe eget med egne ting, alt foregår i den lille stua:) De har liksom ingen fristed, er jo soverommet men der er det en dobbeltseng og tørkestativ;)

Skrevet

Ungene er overhode ikke samstemte og har helt forskjellige interesser.Krangler alltid. Hun sov sover med mor har gjort det hele livet.Moren klarer ikke å sove på sofaen.

De kan antakelig ikke dele soverom da, om de er så kranglete med hverandre. Akkurat det høres veldig leit ut. Men å bo trangt kan funke for en periode. Selv har jeg sovet i stua i 2,5 år. Endelig har vi flyttet derfra, men det har altså gått det også.

Anonymous poster hash: aa1f0...68b

Skrevet

Ikke alle som har råd til villa.  Jeg synes det høres fryktelig trangt ut, men hva tenker du moren skal gjøre da?  Hvis hun ellers er en aktiv og engasjert mamma så gjør hun nok det beste ut av situasjonen.  Kanskje hun rett og slett setter tæring etter næring og ikke bruker mer penger enn hun har på boligutgifter.  

Anonymous poster hash: d95bf...935

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...