Gå til innhold

Jeg er hemmelig sjalu av meg.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke hvordan jeg skal beskrive hva som feiler meg, men for å gjøre det kort.... 

Har en type som er mye eldre enn meg, alle sier han er heldig som har meg. Vi har nå vært sammen i 8 mnd og jeg er sykt forelsket i ham.. Blir mer og mer glad i ham for hver gang vi er sammen. 

Nå har jeg da blitt såret i mine forrige forhold, det har han også. Vi begge har det utrolig fint sammen.. Men i de siste har jeg hatt en del mareritter om at han går fra meg, at han blir lei meg på en måte.. Og det har ført til at jeg tenker mye på det for tiden, det som en angst har vokst seg fram. Jo mer glad jeg er i ham jo mer redd er jeg for å miste ham. 

Nå så jeg ikveld at han kommenterte på et bilde av en nydelig vakker ung kvinne.. Trodde jeg skulle få hjerteinfrakt men skjnte fort at det var søskenbarnet hans. men jeg ble sååå sjalu likvel:( Jeg kan ikke fortelle ham det for jeg er redd for han skal tro jeg er sykelig sjalu av meg, men innerst er jeg jo det..

Kan jeg jobbe med det selv eller burde jeg fortelle ham?

Anonymous poster hash: e5b56...4b8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jobb med deg selv. Dette kommer av din egen usikkerhet. 

Anonymous poster hash: ef606...60d
Skrevet

Jeg ville snakket med han om det.

Anonymous poster hash: 10bce...e2c

Skrevet

Jeg tenker at dette er en byrde han ikke fortjener så lenge han ikke har gjort noe for å ødelegge tilliten dere imellom.

Du må jobbe med deg selv. Det går an å si at du sliter med litt sjalusi, men at dette ikke er han sitt problem og at du jobber med saken.

Ta tak i situasjonen, ikke vær redd for å gjøre noe med det. Snakk med en psykolog hvis du føler dette tar over livet ditt, dette er din byrde og din jobb.

Anonymous poster hash: f98b9...471

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...