Gå til innhold

mobilen min er veldig varm. Dårlig tegn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anonymous poster hash: a4580...0f1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det betyr at du har brukt den for mye. Legg fra deg mobilen, skru av TVen og finn på noe annet.

Anonymous poster hash: a9aa8...9f4

Skrevet

Ta ut batteriet og sett det inn igjen. Funker på min.

Anonymous poster hash: 95556...355
Skrevet

Hos meg hjelper det å slå av programmer som kjører i bakgrunnen.

Hvis jeg avslutter spill, nettleser, mail o.l. blir telefonen fort kald.

Anonymous poster hash: 1d3c8...0e2

Skrevet

Det betyr at du har brukt den for mye. Legg fra deg mobilen, skru av TVen og finn på noe annet. Anonymous poster hash: a9aa8...9f4

Hva hjelper å slå av tv liksom?

Skrevet

Det betyr at du har brukt den for mye. Legg fra deg mobilen, skru av TVen og finn på noe annet. Anonymous poster hash: a9aa8...9f4

Hva hjelper å slå av tv liksom?

Fordomsfull som jeg er (OG også talt ut fra min egen erfaring av når jeg selv bruker telefonen for mye i løpet av en dag), så tenker jeg at hun også har TV på samtidig som hun har sittet hele dagen å knottet på mobilen. ;) Så jeg foreslo egentlig en skjermfri kveld. ;) 

Skrevet

For noen svar. Min telefon er kjempevarm og jeg bruker den 5 min om dagen (aktivt), og 30 min før jeg legger meg. Er noe galt med den men usikker på hva. Har den langt unna senga og lading om natta.

Anonymous poster hash: c3438...ccc

Skrevet

For noen svar. Min telefon er kjempevarm og jeg bruker den 5 min om dagen (aktivt), og 30 min før jeg legger meg. Er noe galt med den men usikker på hva. Har den langt unna senga og lading om natta.

Anonymous poster hash: c3438...ccc

Kanskje på tide å få den sjekket da? Eller byttet ut? 

Skrevet

Noen apper bruker mye strøm, f.eks. alle de der saga-spillene (candy crush, candy soda, farm heroes, osv) så når de kjører blir telefonen fort varm.

Skrevet

Mistet den mye i gulvet? Gjorde jeg med min, gikk utover batteriet på min, når den ble for varm, gikk det en uke, så var den død.. Brent opp det elektriske innvendig, bare flaks at den ikke tok fyr selv eller tente på noe annet..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...