Anonym bruker Skrevet 17. februar 2015 #1 Skrevet 17. februar 2015 har vært prøver i litt over et år, og kommer til å bestille meg en legetime ganske snart for blodprøver osv. hva er det som skjer på en sånn time? er på runde 2/3 pergokurer nå, burde jeg ha ventet med legetime til den tredje er ferdig i april? takk for alle svar Anonymous poster hash: 4725a...613
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2015 #2 Skrevet 17. februar 2015 Vent til pergokuren er over☺ Legen henviser deg inn til en prøverørsklinikk,klinikken sender deg blodprøvepapirer i posten som du skal ta med til sykehuset. Husker ikke nøyaktig hvilke blodprøver det var. Men husker at de testet for kompabilitet mellom samboer og meg og hiv, hepatitt og lignende. Neste skritt er sædtest av mannen din. Masse lykke til! Håper du slipper prøverørskarusellen og at pergo gjør susen ;-) Anonymous poster hash: cf6e4...8a3
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2015 #3 Skrevet 17. februar 2015 Jeg hadde bedt om henvisning. Dersom du skulle bli gravid i mellomtiden kan du bare avlyse. Anonymous poster hash: 1daef...b83
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2015 #4 Skrevet 17. februar 2015 takk for svar Anonymous poster hash: 4725a...613
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2015 #5 Skrevet 17. februar 2015 opp Anonymous poster hash: 4725a...613
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2015 #6 Skrevet 18. februar 2015 Anonymous poster hash: 4725a...613
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2015 #7 Skrevet 18. februar 2015 Da jeg tok kontakt med fastlegen for utredning av ufrivillig barnløshet ble jeg henvist til gynpol på sykehuset. Der ble det i første omgang tatt blodprøver av meg, og sambo fikk testet kvaliteten på svømmerne. Da alt dette var i orden ble det utført lapraskopi og hysteroskopi på meg som konkluderte med tette eggledere og trang livmormunn. Jeg ble da henvist videre til fertilitetsseksjonen ved regionssykehuset. Tok vel et års tid fra jeg begynte utredninga til jeg var i gang med prøverør. Anonymous poster hash: 952b5...fbf
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2015 #8 Skrevet 18. februar 2015 Da jeg tok kontakt med fastlegen for utredning av ufrivillig barnløshet ble jeg henvist til gynpol på sykehuset. Der ble det i første omgang tatt blodprøver av meg, og sambo fikk testet kvaliteten på svømmerne. Da alt dette var i orden ble det utført lapraskopi og hysteroskopi på meg som konkluderte med tette eggledere og trang livmormunn. Jeg ble da henvist videre til fertilitetsseksjonen ved regionssykehuset. Tok vel et års tid fra jeg begynte utredninga til jeg var i gang med prøverør. Anonymous poster hash: 952b5...fbf takk for utfyllende svar jeg har litt bakovervendt livmor, vet ikke helt om det har noe å si i forhold til det å bli gravid.. Anonymous poster hash: 4725a...613
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #9 Skrevet 19. februar 2015 når i syklusen er det man må ta blodprøve? Anonymous poster hash: 4725a...613
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå